Voorpluk Fjord

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Voorpluk Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 16:27

Wie weet hoe snel de voorpluk van een pony weer aangroeit? in dit geval van een Fjord?

Een vriendin van me heeft namelijk ongevraagt zo een groot stuk van de voorpluk van mijn Fjord afgeknipt Huilen ik baal echt als een stekker t werdt net zo mooi lang Boos!

_Cassandra_

Re: Voorpluk Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:53

Hmm ik ken het. Bij de mijne hebben ze ook eens ongevraagt zijn voorpluk en staart geknipt (weet nog steeds niet wie dit op zijn geweten heeft). Gelukkig heeft hij wel weer een mooi lange / dikke voorpluk gekregen (nog mooier als eerst om eerlijk te zijn) Maar het heeft toch wel 1,5 tot 2 jaar geduurt eer het weer bijna tot zijn neus kwam Lachen

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:02

Volgens mij groeit dat vrij snel weer aan hoor!
Wel sonde!

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:03

groeit vrij snel aan!
waarom heeft ze dat gedaan?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:30

Voorpluk weet ik niet (ik word al niet goed bij het idee dat ze die bij mijn fjord af zouden knippen) maar RB heeft twee jaar geleden een stuk van zijn staart afgebeten en dat is nu nog steeds niet helemaal bijgegroeid. Moet nog zeker een stuk of 20 cm voordat we er zijn.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 23:18

jeetje Boos! tja waarom weet ik dus ook niet zo ongevraagt ik was de stal aan het uitmesten en ze zou bij mn pony staan.. kom ik trug zie ik zo een heel stuk van dr voorpluk afgeknipt.. ik baal er als een stekker van Boos!

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 08:20

wat banketstaaf!
wat zei ze ervan? zo van mooi he?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 08:44

shapleys mtg. Wel prijzig, ,maar werkt als een tierelier. de manen van mijn pony zijn ontzettend gegroeit in een maand tijd.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 08:46

Mijn vader heeft dat geintje ook een keer uitgehaald bij mijn fjord, mooi recht noemde hij dat. Het was geen gezicht. Na een maand of 3 4 was de pluk weer helemaal bij in de oude staat.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 11:00

tja dit moest ook mooi zijn, ze zei in eerste instantie niet maar viel me natuurlijk wel meteen op toen ik het zag werdt ik goed pissig van binnen
heb dr wel gezegt niet zomaar aan MIJN pony te gaan kloten leuk dat ze me af en toe helpt maar het blijft toch echt mijn Fjord

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:03

Tja, ik zou aardig boos worden als iemand ongevraagd de pluk eraf zou knippen. Maar na een maand of 3/4 zal het weer redelijk in normale staat moeten wezen....

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:59

Inderdaad, met een borstel mogen ze in de buurt komen, maar ik ben de enige die een schaar mag hanteren in haar buurt.

nOekiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:01

wat stom! ik zou ook goed boos zijn vooral omdat het geen goeie reden heeft

gelukkig duurt het niet al te lang Vork

xsaarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:03

ow dat is flink k*t! Dat heb ik ook een keer gehad dat iemand mijn pony had verknipt! maar het groeit vrij snel aan!

Vanilla02

Als ik jou was zou ik na deze onwijze domme actie van haar, haar niet meer in de buurt van je pony laten komen. Ik was echt uit mijn dak gegaan..

singasong

SecretLIN schreef:
Wie weet hoe snel de voorpluk van een pony weer aangroeit? in dit geval van een Fjord?

Een vriendin van me heeft namelijk ongevraagt zo een groot stuk van de voorpluk van mijn Fjord afgeknipt Huilen ik baal echt als een stekker t werdt net zo mooi lang Boos!

Balen zeg!!!

Maar, ik kan nog wel wat moois met die afgeknipte pluk maken Haha! Kijk eens in m'n profiel dan kun je zien wat ik met het haar doe!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 12:20

Wauw da's echt leuk !
ik PM je ff Haha!

Tja ik ben niet iemand die echt heel boos op een ander zou worden misschien had ik het wel moeten doen!? maar ja daar verander je niet veel meer mee .. ik baal er enorm van elke keer als ik mijn Fjordje zie Boos!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 12:31

Ik was er persoonlijk met een schaar achteraan gegaan en had háár haren afgeknipt!
Wat bezielt zo'n iemand om een voorpluk eraf te knippen? En ongevraagd nog wel!
Is er veel af trouwens?
Een klein stukje eraf om het wat voller te laten lijken van bv. 2 cm., okay, maar dan zou ik liever de schaar hanteren en wil niet dat iemand anders dat zo maar voor mij beslist.

Het heeft ook een beetje te maken met je Fjords eigen aangroei, denk ik zo.
Mijn Tom heeft gelukkig 'pokon-haar' ; het groeit bijzonder snel, maar ik zou dat niet uit willen testen op z'n voorpluk...

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 12:48

Ja ik ben er nu vanbinnen nog boos over hoor haha maar ik hou dat soort dingen altijd voor me Boos! tja tis dom.

Nou dr is best veel af hoor denk zoiezo wel 6cm ofzo naja het is nu recht en lelijk ik zal wel ff foto;s maken van ervoor en ernaa uhm haha foto maken van hoe het nu is

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 14:40

Pff, dat is niet niks nee, zeker voor een voorpluk niet.
Het is niet goed om je boosheid steeds in te houden, door je boosheid te uiten geef je aan dat mensen over jou grens zijn gegaan en dat is voor hen wel belangrijk om te weten! EN voor jou, zodat ze de volgende keer weten dat ze het niet zo maar weer mogen doen.

Succes ermee! En ik zou zeker de dame nog even aanspreken dat poetsen leuk is, maar de rest toch niet zonder jou toestemming! (ik zou ECHT uit de pan geflipt zijn!)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 15:35

tja wat dat betreft blijf ik altijd wel kalm en rustig maar van binnen vreet het natuurlijk wel aan me maar dat is met meer dingen zo.