Wat te doen tegen schuurplekken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cassini

Wat te doen tegen schuurplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 16:24

heeij,,

Me pony Cassini heeft achter op zijn rug schuurplekken zitten. Hij heeft er verder geen last van ofzo maar het ziet er werkelijk niet uit. Heeft iemand tips om eze schuurplekken weg te krijgen of te verminderen?

Auky

Re: Wat te doen tegen schuurplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:23

Weet je de oorzaak al?

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 18:53

Auky schreef:
Weet je de oorzaak al?

Ja, het komt door het zadel, ik heb al een bontje onder het zadel gelegd maargoed dat verminderd de schuurplekken niet echt. Ik rij ook vrij vaak per week en ook best lang. Me springinstructrice zegt dat je er niks aan kunt doen maargoed ik dacht misschien weet iemand hier wel iets wat het verminderd want het ziet er echt niet uit!
Hij heeft er geen last van ofzo maar het is gewoon geen gezicht Knipoog
Deze schuurplekken kun je eigelijk vergelijken met die een paard regelmatig op de borst heeft van een deken.

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 19:51

ik ken het probleem, mijn paard krijgt ook van die schuurplekken op haar rug van de achterkant van het dekje

volgens mij kun je er niks aan doen maar een mooi gezicht is wat anders

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 12:18

risky schreef:
ik ken het probleem, mijn paard krijgt ook van die schuurplekken op haar rug van de achterkant van het dekje

volgens mij kun je er niks aan doen maar een mooi gezicht is wat anders

Ja op die plek heeft me pony ook schuurplekken! Ik heb geen idee wat je er tegen kunt doen, me springinstructrice zei dat je er niets aan kunt doen maar misschien heeft iemand hier een tip Knipoog
Ik ben al bezig met het insmeren met babyolie maar volges mij wil dat ook niet erg helpen