Ik ben van plan om volgend jaar een 2 paards trailer te kopen.
Ik ga dan op zoek naar een tweedehands trailer, want een nieuwe vind ik een beetje te veel van het goede. Tweedehands trailers zijn vaak net zo goed. Ik weet dat ik goed in de gaten moet houden in welke staat de bodem verkeert en de remmen... dat die ook erg belangrijk zijn. Dat is erg duur als het vervangen moet worden als ik het goed heb...
Ik heb eigenlijk helemaal geen verstand hoe dat gaat met papieren enzo..
Moet je er eigenlijk ook nog belasting of iets voor betalen als je er 1 hebt? Kan zijn dat ik nu een hele domme vraag stel hoor, maar ik heb er echt geeeeeeeen verstand van!
Dus vandaar de vraag of jullie mij wat meer kunnen vertellen! Dus iemand tips?! Waar moet ik op letten en wat komt er allemaal bij kijken? Welke kosten heb je nog meer en dergelijke?
Ik hoor het graag van jullie!
Alvast bedankt.
Groetjes Linda
) toen ik mijnes kocht, goed gekeken of de bodem goed was, verlichting, remmen, koppeling (waarmee 'ie aan de auto hangt) niet los/beweeglijk is, of de handrem het deed. Ook gekeken of het reservewiel niet ontbrak, of het zijdeurtje en de klep makkelijk en goed sloten, of de gasveren van de klep soepel lopen (moet je als het goed is met 1 hand naar boven en naar beneden kunnen doen. 
). We zijn dan nog eens terug mogen gaan.