ik ben benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik ben benieuwd

als ze er agressief van was geworden had ik hem gelijk weggehaald maar ze reageerde er zo leuk op!
ik denk dat zo'n spiegel niet slechter is als een paard dat ertegenover zou staan zonder dat ze hem aan kan raken. maar ook dat vind ik nog beter als helemaal niks. Ze kan hem verder echt niet stuk maken. ze ziet hem alleen maar ze kan er niet bij. zal ik anders dat stukje in de bit scannen? ik moet dan wel even zoeken want het stond geloof ik niet in de laatste bit. 

Beste is natuurlijk een soortgenootje! annet155 schreef:nouja ok, iedereen mag zijn mening geven maar ik vroeg om ervaringen. ik weet dat een echt paard veel beter is maar als er een paard tegenover staat die ze niet aan kunnen raken is dat ook frusterend toch? ik heb al zovaak gevraagd of ik er miss een pony bij mag als gezelschapsdier maar me moeder wil gewoon niet die extra zorg. ik ben helemaal niet tegen jullie mening..

maar niemand die er ervaring mee heeft? 

ik ga ook echt iets proberen te regelen voor de zomer maar op dit moment mag ze haar stal niet uit. vanmiddag komt de dierenarts weer en als ze nog lang op boxrust moet dan ga ik toch maar voorstellen of ze niet 24 uur op de wei kan om te herstellen. ik baal er een beetje van dat ik het artikel niet mee kan vinden maar ik heb nog niet al m'n bitten door gespit
als ik het heb gevonden scan ik hem wel even in dat is misschien wel interessant