Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), liep er een veulentje van 4 maand helemaal alleen.doriangi schreef:Waar ik vroeger met m'n paarden stond (nu gelukkig niet meer), liep er een veulentje van 4 maand helemaal alleen.
Hij stond trouwens meestal op stal en als het eens niet regende, lieten ze het diertje buiten lopen op een stukje grond van nog geen 500 m²...
Helemaal alleen, op de weide naast hem mocht zogezegd geen ander paard lopen omdat hij hier niet mee overeen kwam... (in de stal naast hem mocht dit ook niet)
De andere paarden liepen allemaal op andere weides die door een klein doorgangswegje van hem gescheiden stonden.
Ik vond het echt zooo zielig, zo'n dier moet echt wel depressief lopen en dan al zeker zo'n veulen van die leeftijd...
Ahja, je hebt nu eenmaal zo'n onwetende mensen op de wereld, het waren overigens de grootste betweters die ik ooit tegen het lijf gelopen heb, zo zie je maar hé.
sannekeee schreef:Dat is echt zielig ja !!
Vooral zoon jong beestje moet onder zijn soort genoten staan !!
Kan hij lekker spelen enzo.
Bij ons staan veulens nooit alleen , altijd met zen 2 maar meestal met 5 paardje.

Ieder paard hoort die te hebben! 
Julia_14 schreef:Ik ben het er ook helemaal mee eens, vind het ook heel erg dat mijn verzorgpaard altijd alleen staat
Voor wie wil vertel ik mijn oplossing later nog