Van wat ik hier in de Randstad zo om me heen hoor, liggen de bedragen tussen de 50 en 85 euro per maand voor alleen weidegang, dus zonder schuilmogelijkheden.
Ik betaal 70euro per maand, dat is voor weidegang+hooi+water. Vind het een redelijke prijs, mn paard krijgt onbeperkt hooi dus er gaat wel wat doorheen, en het feit dat ik niet om de twee dagen met tonnen water moet slepen is ook mooi meegenomen
Bij onze overbuurman, waar ik binnenkort ook 24/7 een paard ga zetten, betaal ik € 30 per maand, dat is voor weidegang incl. een schuilstal. Een bak enz is niet aanwezig, maar die ligt zeer dichtbij, namelijk van de vereninging waar ik lid ben.
1000 euro in het jaar voor 2 hectare. dit word verdeeld onder de de mensen die hem huren. we hebben er nu 3 paarden op staan van 2 eigenaren strax een derde paard + eigenaar. en van het lente een veulen dus strax intotaal 5 paarde. allen water zit er bij in
poeh he, als je hier even de zoek functie van bokt voor gebruikt kom je ontzettend veel topics hierover tegen
ik betaal 200 euro voor 56 are met grote stal erop met 2 ruime paardenstalen met paddocks erin, een kantine en een zadelkamer plus nog 2 grote opslag ruimtes,dit is inclusief stroom en water.
Wij hebben 1,1 hectare waar we op mogen staan zonder betaling. Met schuilgelegenheid. Zolang we de weide goed inorde houden kunnen we onze paarden er gratis op laten grazen. Hier ben ik echt super blij mee
Betaal zelf voor me welsh 30,- en voor me shet 15,- en voor 1 shet ben ik nog opzoek naar weidegang (omgeving anrhem) dus daar weet ik nog geen prijs van. de bedragen zijn wel zonder hooi, wel incl. water.
Op dit moment betaal ik (nog) niks. Ik heb de beschikking over een grote weide, kleine rijbak, water, onbeperkt hooi en brok. Ik verzorg wel de pony's van de eigenaresse, een voorwaarde is wel dat ik dat terwijl mijn paardje daar staat, dat blijf doen.