Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nightlover schreef:Ik weet niet wat voor een systeem je hebt, maar wij hebben bakken waarbij de klepel feitelijk iets naar achteren gedrukt moet worden (wat automatisch gebeurt als ze de neus erin steken), en dus niet naar onder. Dat leren ze over het algemeen heel snel. Wat je kunt doen, is de bak zelf alvast volzetten met water. Door daaruit te drinken, stoten ze automatisch met de neus tegen de lepel aan, en vullen ze de bak dus weer bij.Ik heb dit probleem ook met mijn 2-jarige .
Heeft op een stal gestaan waar het water in emmers werd aangeboden en staat nu op een stal met automatische drinkbakken ...
Ze is echter niet bang voor het geluid en lijkt het te willen begrijpen maar naar mijn mening krijgt ze gewoon dat dingetje niet omlaag met haar neus/lip !
Ik lees even mee
. Ze heeft toen onderhuidsvocht toegedient gekregen en een grote spaciekuub (of hoe je dat ook schrijft) gekregen. Want nadat het stroomdraad verwijderd was kwam ze nog steeds niet in de buurt van de drinkbak
Roadracer schreef:nightlover schreef:Ik weet niet wat voor een systeem je hebt, maar wij hebben bakken waarbij de klepel feitelijk iets naar achteren gedrukt moet worden (wat automatisch gebeurt als ze de neus erin steken), en dus niet naar onder. Dat leren ze over het algemeen heel snel. Wat je kunt doen, is de bak zelf alvast volzetten met water. Door daaruit te drinken, stoten ze automatisch met de neus tegen de lepel aan, en vullen ze de bak dus weer bij.Ik heb dit probleem ook met mijn 2-jarige .
Heeft op een stal gestaan waar het water in emmers werd aangeboden en staat nu op een stal met automatische drinkbakken ...
Ze is echter niet bang voor het geluid en lijkt het te willen begrijpen maar naar mijn mening krijgt ze gewoon dat dingetje niet omlaag met haar neus/lip !
Ik lees even mee
Eens zien hoe ik dat ga proberen!