Mijn vriendin (van12) gaat een shet hengst (veulen van 9 mndn) te kopen , ze rijd 4 en een half jaar en heeft meer ervaring dan dat. Zelf vind ze dat ze weet wat ze doet. Maar wat mij betreft kunnen het etters zijn en vervolgens heb je ze verpest. En dan kan je ze aan niemand weg doen ook. Zelf vind ze het wel een goed plan , maar ik raad het haar echt af.
hoe denken jullie hierover?

), Appie is inmiddels verkocht en nu heb ik alleen Vendetta, het veulen, nog. Na haar geboorte hebben we er trouwens pas een rijpaard bijgekocht: eerst moest ik maar eens over gedrag en omgang leren, daarbij komt dat rijden me tot toen niets interesseerde. Inmiddels is Appie verkocht en heb ik alleen Vendetta (nu alweer 8 maand) en Pardusz nog. En dan heb ik mazzel dat Vendetta een dametje is (hoewel ze duidelijk erg veel karakter heeft en een eigen willetje wat ze graag laat merken). Wat ik hiermee wil zeggen: meteen een veulen, en dan ook nog eens een hengst is zeer onverstandig. Je kunt het beter opbouwen tot je er klaar voor bent.