. Nu het winter is mag ze niet in de wei vanwege stuklopen etc etc (wei is niet van ons) en staat ze veel op stal te verstijven
. Ik baal hier heel erg van want heb zelf reuma en kan niet elke dag met haar wandelen, een verzorgster is ook al geprobeerd maar die ging dus rijden en draven en vallen
, dus ik ga niet een ander zoeken (is sowieso moeilijk in ons kleine mini dorpje). Ik wil haar graag aan iemand wegdoen die een lieve gezelschapspony zoekt, maar ik ben bang dat iemand haar gratis ophaalt en toch naar de slager brengt ofzo...Hoe kan ik dat zekerstellen en kan ik nog slachtprijs vragen ofzo, om zeker te zijn dat iemand niet op zo'n rotmanier geld aan mijn paardje verdient ?? En wat is de slachtprijs ongeveer, pony van ongeveer 500 kilo, 16 jaar oud
. Het is dubbel balen, een jaar geleden gekocht voor 3000 gulden (veels te duur vind ik, ze heeft geen papier of aantoonbare kwaliteit in dressuur of springen, maar ze was heel braaf en mak, dat is belangrijk omdat ik veel duizelig ben) , heel erg aan gehecht geraakt , wil haar houden maar het dier verstijft in de winter en heeft pijn als ze geen beweging krijgt, dit gaat echt niet langer meer !!! HELP