Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fjordnina schreef:Moeder natuur heeft ze ze niet voor niets gegeven toch?
fjordnina schreef:Dat klopt, maar een een deken vervangt de vacht, maar wat vervangt de tastharen?
ElCamino schreef:bij mijn paard scheer ik ze altijd af.Al 13 jaar.
Hij heeft er geen last van, stoot zich niet en krijgt gewoon eten uit zijn bak, water uit de drinkbak...
Paddoch gaat prima. Hij weet ook zonder tasthaartjes wel of er stroom op staat of niet...
Ik vind "blote" paarden gewoon mooi...

Juul schreef:Ik zie het vaak genoeg dat mensen het doen, maar raar vind ik het wel. Zou het zelf niet doen. Ze hebben ze niet voor niks toch ?
ElCamino schreef:bij mijn paard scheer ik ze altijd af.Al 13 jaar.
Hij heeft er geen last van, stoot zich niet en krijgt gewoon eten uit zijn bak, water uit de drinkbak...
Paddoch gaat prima. Hij weet ook zonder tasthaartjes wel of er stroom op staat of niet...
Santosww schreef:Juul schreef:Ik zie het vaak genoeg dat mensen het doen, maar raar vind ik het wel. Zou het zelf niet doen. Ze hebben ze niet voor niks toch ?
Ja maar jij scheert je okselhaar en bikinilijn toch ook???
tuurlijk!!! Santosww schreef:Juul schreef:Ik zie het vaak genoeg dat mensen het doen, maar raar vind ik het wel. Zou het zelf niet doen. Ze hebben ze niet voor niks toch ?
carlijn88 schreef:ElCamino schreef:bij mijn paard scheer ik ze altijd af.Al 13 jaar.
hoe weet je zo zeker dat hij er geen last van heeft? je scheert het er 13 jaar. volgens mij is het ook niet om het zicht te verbeteren maar zodat ze meer gevoel hebben! ik knip ze korter als ze extreem lang zijn maar laat altijd wel 3 cm over, moeder natuur heeft ze niet voor niks gegeven!
Santosww schreef:[naam] schreef:Ik zie het vaak genoeg dat mensen het doen, maar raar vind ik het wel. Zou het zelf niet doen. Ze hebben ze niet voor niks toch ?