Mijn stal klinkt ideaal, maar de laatste tijd, hebben ik en mijn stalgenoot wat ergenis met de bezitster. De stallen lekken en worden niet gemaakt. De stalbezitster wil dat de paarden minder hooi krijgen. Aangezien mijn paard de underdog is, komt hij nooit bij het hooi en il wil een extra hooiplaats, want hij wordt al dunner. Zij beweert dat mijn paard zelf daarna schuld is
De paddock is heel modderig, de paarden staan tot de knieen in de modder en er moet zeker een drainage komen. Stalbezitster zegt dat extra kosten, zoals reparatie aan de stal, drainage, extra hooi we dat zelf moeten betalen en ze wil de prijs verhogen met 20%. Wij hebben gezegd, dat ze kan verhogen, als ze ons laat zien dat ze meerkosten heeft. Dit wil ze niet. We hebben haar ook gezegd dat de het stalgeld kunnen verlagen en zelf voor hooi/stro kunnen zorgen, omdat we dat het gezeur meer over te veel hooi verbruik hebben. WE weten dat de bezitster 250 euro pacht betaalt per jaar en natuurlijk voor naar binnen-, buitenhalen en 2x voeren betaalt. Zelf heeft ze er ook een paard staan, maar daar kijkt ze niet naar om-
Is 150 euro, exclusief krachtvoer nu hoog (vergelijk het met de normale stallen?). Wat zouden jullie in zo'n situatie doen? Hoe duur kost ongeveer een grote baal hooi bij jullie in de omgeving, vergelijkbaar met de randstad? Mijn stalgenoot en ik voelen me echt een beetje ongelukkig bij de situatie.

.