Ervaringen met Cowboy Magic Shine-In Yellow-Out

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shetlandfan

Ervaringen met Cowboy Magic Shine-In Yellow-Out

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 21:43

Ik vroeg me af wat de ervaringen zijn met deze shampoo?

Helpt het echt goed om schimmels en/of witte staarten of vieze tinker sokken weer mooi wit te krijgen?
En hoe is de shampoo in het gebruik, heb je er veel van nodig voor een wasbeurt of is het een beetje zuinig.

Zijn er mensen waarbij de shampoo niet gewerkt heeft of net evenveel effect had als bijv. zilvershampoo of groene zeep.

8nnemiek

Re: Ervaringen met Cowboy Magic Shine-In Yellow-Out

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 16:57

Ik heb hem, en ben er héél erg blij mee Ja
Het lijkt vrij veel op zilvershampoo, maar werkt wel iets beter.

Voor de sokken heb ik nog een andere tip: vul een emmer met warm water, en doe er een flinke hand soda in, even oplossen, en dan zet je het been erin, en dan laat je het 5 minuten staan. Ondertussen even goed met je handen door de sokken gaan, zodat ze tot op de huid goed nat worden, en daarna goed uitspoelen. Dan is bijna al het vuil er al uit Lachen En daarna nog eens met CM Yellow out, en dan zijn ze superwit.

De CM moet je goed inwrijven, in het begin is hij blauw maar je moet zo lang wrijven totdat de schuim helemaal wit is, en je geen blauw meer ziet. Dat laat je 5 minuten zitten, en daarna spoel je het goed uit. Werkt super!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 16:59

Oja, het is best wel zuinig, een handvol is genoeg om mijn tinker van boven tot onder te wassen incl staart en manen..

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:44

Je moet ook eens cowboy magic detangler proberen die is ook fijn.

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:45

Als dit dat blauwe spul is, zweer ik erbij Nagelbijten / Gniffelen. 2x door de staart en die is wit. De benen doe ik eerst 1x met goedkope shampoo en daarna met dit spul, spierwit. Werkt echt goed. Was wel wat aan de dure kant meende ik.

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 21:42

Ga hem maar eens keer uitproberen dan denk ik. Met andere middelen tot nu heb ik staart of sokken nog nooit echt blinkend mooi wit gekregen. Ben benieuwd wat voor resultaat het geeft op een staart van een schimmel die al 2 jaar ofzo geen wasbeurt meer heeft gehad. Sigaar

Andere reacties met ervaringen met dit spul nog steeds erg welkom!