Aan de binnenkant van haar staart, net waar de staartwortel ophoudt is het heel mooi zilverwit. Ik kan doen wat ik wil, maar ik krijg de rest echt niet meer zo mooi wit.
Iemand tips?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en dan is het zo weer mooi wit 
Mathilde schreef:Er is een speciale shampoo ontwikkeld voor het probleem van ingetrokken urine en vuil; Cowboy Magic Shine in Yellow out Shampoo. Enkele malen wassen met warm water en daarna regelmatig (1x per maand) wassen.
Helemaal mee eens, Cowboy Magic is echt héél fijn. Lijkt een beetje op zilvershampoo, maar het werkt een stuk beter
upanddown schreef:Ik heb een schimmelmerrie en zeker driekwart van haar staart hoort eigenlijk wit te zijn. Dit is dus niet helemaal het geval, hij is meer geel/bruin/grijs
Aan de binnenkant van haar staart, net waar de staartwortel ophoudt is het heel mooi zilverwit. Ik kan doen wat ik wil, maar ik krijg de rest echt niet meer zo mooi wit.
Iemand tips?
.
. runningkawa schreef:In de groene biotex
10 min in laten trekken
Daarna nog eens herhalen als het echt erg is
En dan nog eens 10 min in de zilvershampoo, maar vind dat eigenlijk vooral werken om de mooie zilverglans te krijgen, niet om het echt wit te maken.
En dan goed bij gaan houden, want echt vieze staarten krijg je niet stralend in 1x.
.
. M'n palomino laat zich wel wassen, maar het schimmeltje is 13 en zo groen als gras. Daar heb ik van de week voor het eerst haar staart in een emmer water gehad. Met de tuinslang kom ik er niet eens in de buurt (zonder zelf nat te worden, dus dat gaan we van de zomer oefenen
).
dus als niks meer helpt haha