Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Flew schreef:Mij is altijd verteld dat muizen niet van grote open ruimtes houden. Goed opruimen dus?

(daarnaast ook een érg nare, langzame, pijnlijke dood voor die muisjes)
En dan als je er genoeg hebt gevangen zet je ze een paar kilometer verder in het veld weer uit
.... nee gekheid, k heb alle dekens en dekjes hangen, en niets op de grond liggen, hier dus geen schade van de muizen, zodra er iets op de grond ligt, zijn die kleine huftertjes erbij 
staroo schreef:Ja Dana daar wordt aan gewerkt, één kat is in "opleiding" gekheid maar die is uit het asiel en die is als projectkat geplaatst d.w.z. die moet heel goed begeleid worden, dus die kan en mag nog niet naar buiten, maar van 't voorjaar moet hij er ook aan geloven. Wel hebben we een fles eucalyptusolie als badolie gevonden en dat is nu in de zadelkast gezet, uit 3 vallen is de kaas opgegeten en ze zijn niet dichtgeklapt!![]()
casanova schreef:mijn teckel lenen??
MysticTinker schreef:Het enge van dat gif vind ik dat een muis zich lekker vol eet, hij wordt sloom, de kat vangt hem, eet hem op en krijgt zelf gif binnen.. Ik zou dat dus nooit neerzetten(daarnaast ook een érg nare, langzame, pijnlijke dood voor die muisjes)
Wat je wel kan doen: een grote. hoge ton neerzetten met lekker ruikend voer erin, en dan wachten totdat de muisjes erin vallenEn dan als je er genoeg hebt gevangen zet je ze een paar kilometer verder in het veld weer uit