Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Crisje_Lanc schreef:mijn paard had me bijna verlaten omdat hij zijn vlas opgegeten had. Het vlas neemt zo goed urine en vocht op dat toen hij het opgegeten had van binnen compleet leeggezogen werd, uitdrogingsverschijnselen, hevige koliek. Gelukkig is hij er weer helemaal bovenop gekomen.
Met hennepstro heb ik verder geen ervaring.
Sjel schreef:Crisje_Lanc schreef:mijn paard had me bijna verlaten omdat hij zijn vlas opgegeten had. Het vlas neemt zo goed urine en vocht op dat toen hij het opgegeten had van binnen compleet leeggezogen werd, uitdrogingsverschijnselen, hevige koliek. Gelukkig is hij er weer helemaal bovenop gekomen.
Met hennepstro heb ik verder geen ervaring.
Mijn paard had mij bijna verlaten door een koliekaanval van stro. Dit zijn liever geen risico's die je neemt, dat maakt het zo moeilijk. Want van tevoren weet je ook niet wat hij wel of niet eet. Vandaar mijn vraag ook. Hennep-stro vind ik er fijner uitzien en voelen, maar ik ken van beide de werking niet goed genoeg.