Info netstroom apparaat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Info netstroom apparaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 14:22

Graaf jullie ervaringen met netstroom apparaten.

Welk merk hebben jullie, hoe bevalt het, dat soort dingen.

Wij willen graag overstappen van een batterij apparaat naar dus een netstroom apparaat.

sonjim

Re: Info netstroom apparaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 17:40

Ik heb ooit op een stal gestaan waar ze een netstroom apparaat hadden en als ik de mogelijkheid had (ik heb geen stroom in de wei of in de buurt ervan) Zou ik er ook een plaatsen. De stroomschokken zijn net iets krachtiger en zeer constant, terwijl bij een batterij erg veel zaken invloed hebben op de sterkte van de schokken. En zeker bij shetten met vacht op het eide van de batterij vaak geen effect meer hebben.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 17:44

Nee precies we zien nu ook precies wanneer de batterij bijna leeg is want dan gaan ze met de draden spelen en er tussendoor wurmen

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:36

Wij hebben cortex (oid) bevalt goed. En inderdaad de paddestoelen zijn een ramp vooral het niet precies weten wanneer de batterij leeg is maar ook in het droge zomerseizoen weinig stroom.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 19:39

Ja precies, we hebben een beetje rond zitten kijken en onze eerste voorkeur gaat uit naar een gallagher apparaat, maar dat is meer denk ik omdat we de andere merken die we gezien hebben niet kennen.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 23:20

hmm ik zal eens kijken wat voor apparaten ze bij ons gebruiken. zelf heb ik er één op batterij, maar voor de rest worden hier op stal netstroomapparaten gebruikt. het batterij apparaat gebruik ik alleen voor verplaatsbare weitjes.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 23:30

ik heb stroom op netstroom. heb 2 apparaten omdat paarden eerst op verschillende stallen stonden. nu op 1 stal heb 1 aparaat op boevenste draad staan en 1 op de middenste maar ze geven goed stroom af. heel makkelijk aanzetten.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 10:39

En welke merken heb jij Ikke?