Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nathan__ schreef:hallo
mijn ponny {nathan} staat in de zommer op een wei en daar naast staat een koe en die koe is altijd aan het ront rennen en loejen voor {nathan} en mijn vraag is: is het mischien verstandich om een koe met een pony {nathan} samen te zeten?
kunen ze mischien spelen {rennen} ??? of kan dat niet een koe en een pony {nathan mijn pony} samen???
en de schattige koeiendame aan het drijven gaat , maar het beste gezelschap voor een paard of pony is ene andere pony
en dat wil ik niet want die koe loejt altijd en als nathan dan die koe vint stinken is dat zo sielig voor die koe
xx {anja} Nathan__ schreef:mar als {nathan} die koe straks nou vint stinken wat moet ik dan dan doet hij die koe naturlijk niet likken en dan worden ze nooit vrindenen dat wil ik niet want die koe loejt altijd en als nathan dan die koe vint stinken is dat zo sielig voor die koe
xx {anja}
Nathan__ schreef:mar als {nathan} die koe straks nou vint stinken wat moet ik dan dan doet hij die koe naturlijk niet likken en dan worden ze nooit vrindenen dat wil ik niet want die koe loejt altijd en als nathan dan die koe vint stinken is dat zo sielig voor die koe
xx {anja}
moonfish13 schreef:ben ik nou de enige die het 4 x moet lezen voordat ik het snap???

Dus het kan goed
Maar dan moet het geen stier zijn.. dat lijkt me niet verstandig..