Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nelleke1 schreef:Zijn er oplossingen voor als je geen vergunning krijgt voor het bouwen van een stal?
Ik heb op marktplaats containers zien staan, heb je daar geen vergunning voor nodig? en schuilstallen mag dat altijd?
(voorzorg dus zegmaar) Citaat:Een verplaatsbare stal mag alleen als je de stal ook daadwerkelijk regelmatig verplaatst, en dat is niet erg praktisch
Nelleke1 schreef:we hebben nog niets aangevraagd maar als we niets krijgen moet er toch iets anders kunnen komen, als ik nu een pony koop wil ik hem niet weer weg moeten doen omdat we geen stalling hebben(voorzorg dus zegmaar)
runningkawa schreef:http://www.aanbodpagina.nl/314805_verri ... tallen.asp
dit zou misschien wel een oplossing zijn?
Dat kun je echt makkelijk verplaatsen
xxxivitaxxx schreef:Nelleke1 schreef:we hebben nog niets aangevraagd maar als we niets krijgen moet er toch iets anders kunnen komen, als ik nu een pony koop wil ik hem niet weer weg moeten doen omdat we geen stalling hebben(voorzorg dus zegmaar)
was het niet verstandiger geweest voor dat het weiland werd aangekocht om eerst bij de gemeente te gaan informeren .
) en bied ons de gelegenheid eindelijk na jaren zoeken onze hobbies waar te maken