Onder hoeveel gram staan jullie paarden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XxXchaXxX

Onder hoeveel gram staan jullie paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 14:12

Zoals er in de titel al staat.

Onder hoeveel gram (deken) staan jullie paarden?
die van mij staat onder 500 gram ongeschoren.

brand maar los Haha!

davy_loverr

Re: Onder hoeveel gram staan jullie paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 14:23

mijn pony is ook niet geschoren maar die staat onder een gramloze regendeken. zo blijft ie droog maar krijgt gewoon zijn natuurlijke vacht! ik vind het inprincipe niet nodig zoon dikke deken maar ik weet niet of je paardje het snel koud/ziek word. maar eigenlijk is het best wel warm denk ik! maarjaa je moet maar kijken of misschien iets minder 300gr. of zo ???

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 14:26

ik heb expres zoveel gram zijn vacht past daar bij aan, ik wil niet dat die als teddy loop als ik weer ga rijden enzo dan word die te nat en krijg je hem niet meer droog gestapt.

Duracell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:11

Mijn new forest staat sinds deze winter onder een 300 grams deken, hiervoor had ik een 200 grams. Hij krijgt nog steeds best veel haar en als het weer wat zachter is, merk ik dat hij het toch snel warm krijgt hieronder. Maar scheren doe ik ook liever niet omdat hij snel gewicht verliest bij koud weer. Maarja in Nederland kan het zo wisselvallig zijn.. Ook is hij redelijk snel nat met rijden, dus doe minder inspanning dan 's zomers. Op naar de zomervacht!