dressuurspiegels voor een binnenbak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Enamorado

dressuurspiegels voor een binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 21:50

Weet iemand een goed idee om zelf dressuurspiegels te maken?
Die spiegels zijn best prijzig en nu wil ik er toch graag 1 bij ons op stal hebben.

Er lopen bij ons geen paarden los in de bak en ze kunnen ook van buitenaf niet bij de spiegel. Ook komt de spiegel niet precies aan de kant van de hoefslag maar wat er vanaf dus mocht hij ooit kapot gaan dan is er weinig risico en we willen er folie over heen plakken voor het geval dat..
Iemand tips?

dijkzicht

Re: dressuurspiegels voor een binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 18:40

Bij een stal bij mij in de buurt hebben ze gewoon een hele rij pas spiegels opgehangen, moet wel zeggen dat het niet echt handig is....Lachen (je ziet je zelf in stukjes...)

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:05

Bij ons op stal hebben ze ze geloof ik bij een xenos achtig iets weggehaald, hoewel ik zulke grote spiegels daar nooit gezien heb. Het zijn een soort passpiegels. Ik heb er erg aan moeten wennen omdat je jezelf inderdaad in "stukjes" ziet. Soms presteer ik het om precies in de naad tussen twee spiegels in halt te houden Clown

Lisa003

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:43

Ik zou het niet doen, het is heel irritand, losse spiegels, ik heb me er jaren aan geergerd. en ze uiteindelijk weggehaald Lachen

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:46

Je hebt van die soort van ' kastspiegels', die zijn erg handig om op de korte zijden op te hangen, zodat je jezelf en je paard ziet, en dus of ie rechtloopt, of dat een oefening, bv schouderbinnenwaarts, voldoende is uitgevoerd.
Voor een spiegel op de lange zijde, zou ik toch een echte dressuurspiegel bestellen, want anders krijg je echt maar van die kleine stukjes, die allemaal net vanuit een andere hoek weerspiegelen, dat is super onhandig!

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:47

op mijn vorige stal hebben ze een giga spiegel van de rommelmarkt gehaald...
Werkte supergoed!!