ik zit met een probleem?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maudm

ik zit met een probleem?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 20:33

hallo mensen .
ik zit met een klein probleempje mischien dat jullie daaar op lossingen voor hebben? want eigenaar vna mij verzorg Welsh die geeft haar veel t eveel eten een hele ruif bom vol! :S en dan ook nog bix en wortels maar hooi vind ik niet zo erg als ze daar veel van krijgen want dat is best wel luttig maar hij geeft ze kuil ik weet iet moet ik dit nou zielig vinden ,, ik heb een beetje gevoel dat ze vet gemest word:P dat is niet zo maar mijn gevoel maar ik hbe ook al us heel voorzichtig tegen de eigenaar gezegt elke keer dat ik het zegg agnee daar worden ze niet dik van maar zij is anders wel dik , maar ik haal af en toe ook wel wat er uit maar dan heb ik best wel spijt want het is niet mijn pony en ik wil ook niet liegen tegen hem Knipoog! want ik mag daar zo veel hij is egt super aardig want ijgelijk was penny verzorg Welsh die heet penny yrouwens voor een klein meisje maar omdat ze altijd zo gek bij haar deed durfde ze er niet meer op te rijden en ik kom daar elke dag ik ben egt helemaal verliefd op haar ,, en hij wou aar eerst verkopen maar omdat ik er zo plezier van heb wil ie dat niet Knipoog:D! dat is egt zo aardig maar wat vinden jullie wat ik moet doen,, ?
en wat denken jullie hier over?

(p.s ik gah niet zo naar hem toe en zeggen je moet dat niet doen ik heb daar het lef niet voor dus gah niet zeggen dat ik naar hem toe moet gaan want dat doe ik toch niet Knipoog)
groetjes Maud en heel veel likjes en hoefjes van Penny Bloos

8nnemiek

Re: ik zit met een probleem?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 23:30

Je kan als eerste eens proberen om te typen met hoofdletters en punten tussen elke zin, dat leest een stuk makkelijker Knipoog

In kuil zitten erg veel suikers, in hooi zit dat veel minder. Van teveel kuil kan een pony inderdaad te dik worden, maar kan er ook ziek van worden.

Misschien kun je de volgende topics een doorlezen, en misschien zelfs uitprinten en aan de eigenaar laten lezen Lachen
[VS] Kuil of hooi?
[VS] Hooi of Kuilgras?

Maar als hij echt geen hooi wil voeren dan zou ik me er gewoon bij neerleggen, misschien iets langer rijden, dat helpt ook om een beetje af te vallen Knipoog Heb je een foto van hoe dik de pony is?

Maudm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 13:43

Je kan als eerste eens proberen om te typen met hoofdletters en punten tussen elke zin, dat leest een stuk makkelijker Knipoog

In kuil zitten erg veel suikers, in hooi zit dat veel minder. Van teveel kuil kan een pony inderdaad te dik worden, maar kan er ook ziek van worden.

Misschien kun je de volgende topics een doorlezen, en misschien zelfs uitprinten en aan de eigenaar laten lezen Lachen
[VS] Kuil of hooi?
[VS] Hooi of Kuilgras?

Maar als hij echt geen hooi wil voeren dan zou ik me er gewoon bij neerleggen, misschien iets langer rijden, dat helpt ook om een beetje af te vallen Knipoog Heb je een foto van hoe dik de pony is?
dislexie he Tong uitsteken dan vergeet je dat best vaak Tong uitsteken
jah ikw et dat maar ik vind het niet erg dat ze kuil krijgt hoa Knipoog maar ik vind het erg dat ze dan heel veel krijgt ! nou ik maak wel us een foto van haar buik en dan zet ik hem wel er op maar dan weet ik niet hoe je die foto er op moet zetten dus kom ik nog neit ver Tong uitsteken

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:05

Dyslexie heeft niks te maken met hoofdletters en punten vergeten, als je netjes schrijft dan krijg je ook meer reacties.

xxxNicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 14:29

Snap dat het moeilijk is om iemand kritiek te geven.
Je moet natuurlijk niet zeggen dat hij het niet goed doet. Dat vindt niemand leuk om te horen. Knipoog

Je kunt ook vragen waarom hij kuil geeft ipv hooi?
En aangeven dat jij denkt dat hooi beter voor de pony zou zijn. En dan ook waarom je dat denkt! (overgewicht met alle bijbehorende ziektes, etc.)

Mocht dit hem niet overtuigen dan zit er niets anders op dan je er bij neer te leggen. Verdrietig

Maudm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 18:16

Snap dat het moeilijk is om iemand kritiek te geven.
Je moet natuurlijk niet zeggen dat hij het niet goed doet. Dat vindt niemand leuk om te horen. Knipoog

Je kunt ook vragen waarom hij kuil geeft ipv hooi?
En aangeven dat jij denkt dat hooi beter voor de pony zou zijn. En dan ook waarom je dat denkt! (overgewicht met alle bijbehorende ziektes, etc.)

Mocht dit hem niet overtuigen dan zit er niets anders op dan je er bij neer te leggen. Verdrietig

hij heeft friezen en die moeten volgens hem kuil hebben want ze staan voor de kar enzow Knipoog

Dyslexie heeft niks te maken met hoofdletters en punten vergeten, als je netjes schrijft dan krijg je ook meer reacties.

waarom zegt mijn school dat dan dan vergeet je dat hoa;)
Laatst bijgewerkt door Tanja op 12-01-08 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, gebruik aub de editknop!

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:03

Hier zitten nog meer mensen met dyslexie die wel perfect kunnen typen mét hoofdletters dus....

Ik zou gewoon vragen of de paarden niet wat minder kuil mogen of volledig vervangen in hooi, scheelt ook weer in de portemonee Lachen.
Rij of longeer je eigenlijk want dat kan ik niet opmaken uit je tekst? Anders kan dat ook veel helpen, beweging is gezond Knipoog

xxxNicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 10:17

pennylivurd schreef:
hij heeft friezen en die moeten volgens hem kuil hebben want ze staan voor de kar enzow Knipoog

Als hij niet valt te overtuigen dan houdt het in mijn ogen op!! Dan kun je doen wat je wilt, maar dat haalt nix uit.
Succes met de paardjes!!

Maudm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 10:32

hoe haal je dit er af ?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 10:33

Je kunt het niet meer verwijderen Lachen
Verder zou ik gewoon rustig proberen om met de eigenaar te praten.

Maudm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 10:35

jah maar ik wil het er af!

sorry deze pagina is afgelopen
Laatst bijgewerkt door Tanja op 12-01-08 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, gebruik aub de editknop!

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 10:46

Het kan er niet af Nagelbijten / Gniffelen Er kan alleen een slotje op?

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 10:58

pennylivurd schreef:

waarom zegt mijn school dat dan dan vergeet je dat hoa;)

Omdat heel veel scholen niet weten wat dyslexie inhoudt. Dyslexie wil zeggen dat je moeite hebt woordbeelden te onthouden. Vergeten van hoofdletters en punten is wat anders.

Maar even ontopic.
Als je het niet tegen de eigenaar wilt zeggen, wat wil je dan? Dan is het enige wat ik kan bedenken dat je het voer weg haalt, maar ja waar moet je er mee heen? Misschien eens 'tussen neus en lippen door' vermelden dat de pony er toch wel erg goed uit ziet, dan merk je aan de reactie wel of je er verder over kunt gaan.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 11:00

Hmmm... volgens mij moet je nog eventjes de Bokt-regels doorlezen, of anders in elk geval de edit-knop gebruiken in plaats van elke minuut een nieuw berichtje te posten Knipoog En als je een slotje wilt (waarom eigenlijk?) is het in elk geval niet handig je beginpost nog een keertje omhoog te schoppen. Ik zal wel even voor je temmen. Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 11:22

Moderatoropmerking:
Pennylivurd, als je iemand wilt quoten (dus zijn/haar bericht of een deel daarvan in jouw bericht zetten) heb je rechtsonder het bericht de qote knop zitten, als je daar op klikt krijg je dat bericht in jouw bericht. Verder heb je ook de "voorbeeld" knop, die kun je gebruiken om je bericht voor het plaatsen nog even na te kijken op spelfouten, missende leestekens enz. Dan nog even het volgende, ik heb diverse berichten van je samengevoegd, rechts onder je bericht zit de editknop, als je daar op klikt kun je je bericht nog aanpassen, gebruik die knop aub en ga niet steeds berichtjes achter elkaar plaatsen, gewoon netjes alles in 1 bericht schrijven.
Hier nog even de link naar de Help: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help
En de link naar de Bokt regels: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels

Topics worden niet zomaar verwijderd, als je geenreacties meer wilt hebben dan kun je het best gewoon niet meer reageren, dan zakt het topic vanzelf weg.