ik zit met een klein probleempje mischien dat jullie daaar op lossingen voor hebben? want eigenaar vna mij verzorg Welsh die geeft haar veel t eveel eten een hele ruif bom vol! :S en dan ook nog bix en wortels maar hooi vind ik niet zo erg als ze daar veel van krijgen want dat is best wel luttig maar hij geeft ze kuil ik weet iet moet ik dit nou zielig vinden ,, ik heb een beetje gevoel dat ze vet gemest word:P dat is niet zo maar mijn gevoel maar ik hbe ook al us heel voorzichtig tegen de eigenaar gezegt elke keer dat ik het zegg agnee daar worden ze niet dik van maar zij is anders wel dik , maar ik haal af en toe ook wel wat er uit maar dan heb ik best wel spijt want het is niet mijn pony en ik wil ook niet liegen tegen hem
! want ik mag daar zo veel hij is egt super aardig want ijgelijk was penny verzorg Welsh die heet penny yrouwens voor een klein meisje maar omdat ze altijd zo gek bij haar deed durfde ze er niet meer op te rijden en ik kom daar elke dag ik ben egt helemaal verliefd op haar ,, en hij wou aar eerst verkopen maar omdat ik er zo plezier van heb wil ie dat niet
:D! dat is egt zo aardig maar wat vinden jullie wat ik moet doen,, ?en wat denken jullie hier over?
(p.s ik gah niet zo naar hem toe en zeggen je moet dat niet doen ik heb daar het lef niet voor dus gah niet zeggen dat ik naar hem toe moet gaan want dat doe ik toch niet
) groetjes Maud en heel veel likjes en hoefjes van Penny
dan vergeet je dat best vaak
Er kan alleen een slotje op?