Paardenextentions/ extentions in voskleur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sisco4life

Paardenextentions/ extentions in voskleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 17:39

Aangezien ik nu al 8jr lang naar een plukje voorhaar zit te kijken van ± 10cm , wil ik extentions voor Sisco kopen Bloos
Het is om (minstends) 2 dingen
1) Ik vind het mooier Nagelbijten / Gniffelen En hij wordt er een stuk stoerder van.
2) Geen last meer van vliegen bij geen netje om.

Nu had ik vorig jaar iemand gevonden die extentions zou kunnen leveren, deze een voorbeeldpluk gestuurd met de kleur van Sisco's haar. Nooit meer wat van gehoord Koe Toch blijft het kriebelen en ben ik wederom opzoek naar iemand die me extentions kan leveren. Het gaat om de voorpluk, en ik zit zelf te denken aan zo'n 30cm...

Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand wie en waar ik moet zijn voor die extentions? We kunnen ze zelf zetten, hier is ervaring mee...
Ze mogen nep zijn, maar echt is ook goed dus mocht iemand een vos hebben met lange staart Nagelbijten / Gniffelen

Heb ook wel eens de tip gehad dat ik bij een slager moest zijn, want de staarten gebruiken ze niet en gooien ze weg...Weet niet of ik dit echt wil, maar ben er iig al achteraan gegaan. Punt was wel dat ik niemand kon vinden die een staart kon leveren Clown

Alvast bedankt!
Noraly

P.s Sorry, maar ik heb niks aan mensen die zeggen ''jeetje, wat lelijk. Dat doe je toch niet?''
Ik zou dit wel graag willen, en wat anderen ervan vinden maakt me dan vrij weinig uit en is alleen maar zinloze topicvulling Clown [mm...komt best arro over, zo is het niet bedoeld hoor!]

edit, Ik heb wel eens een site gekregen van mensen die officieel bij paarden extentions zetten, dit was onwijs duur( €100/150)...hier zit niet op te wachten. Er zijn vast wel kappers/extentionmensen:+ die allerlei kleuren extentions in huis hebben Ja

Foto van het slachtoffer:
Afbeelding

(vind hem ook wel een beetje gay zo, met dat kleine plukkie. Het is ook altijd zij en haar Nagelbijten / Gniffelen Nooit eens hem. Beetje verwijft paard Clown
Laatst bijgewerkt door Sisco4life op 10-01-08 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladygiroc

Re: Paardenextentions/ extentions in voskleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:42

ik weet inderdaad dat ze gemaakt worden van de staarten van slachtpaarden. Kennis van me heeft ook een staart van de slager vandaan gehaald. Die betaalde een godsvermogen. Maar dat was een zwarte en dat schiet niet op bij vos.

Maare is 30 cm niet een beetje te lang voor een voorpluk?

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 17:44

Ik heb het gemeten ongeveer. Het zou dan nog boven de neus uitkomen + ik knip het in ''model'' zodat het niet recht is maar natuurlijker. Daarom heb ik graag een wat langer stukkie Lachen

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:48

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:49

Ik zou eens op ebay.com gaan kijken (wordt in de usa veel gebruitk bij western paarden) daar staan veel aanbieders op en wel voordeliger dan hier in NL. Succes.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 17:49

Ik kan me wel voorstellen dat je dit wilt hoor, al vind ik de voorpluk van jouw paard niet storend. Tot de neus zou ik niet snel doen, ik denk dat ze daar eerder last van hebben dan profijt. Een mooie volle voorpluk tot net boven het oog, daar zou ik voor kiezen.

Ik zou een aantal slagers bij langsgaan. Ze zijn vast niet overal zo duur. Ik kan me voorstellen dat je het niet zo'n prettig idee vind maar het paard is toch al dood en het lijkt wel het meest echt.

Succes ermee!

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 18:02

Allemaal bedankt voor het meedenken! Ik ga er werk van maken en wie weet zijn er binnenkort voor en na foto's!

Kom gerust met meer ideeën hoor, er wordt overal naar gekeken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 18:08

ik denk idd ook dat je bij een slager moet gaan kijken

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:56

En als je nu eens zijn manen laat groeien en dan een stuk van zijn '3de oor' afknipt en aan zijn voorpluk vast zet?? Komt veel goedkoper uit én het is het goede kleur (jaja ook vossen kunnen verschillend van kleur zijn Clown ). Je moet alleen wel geduld hebben, maar na 8 jaar wachten kunnen die paar weken er wel nog bij Nagelbijten / Gniffelen .

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 19:59

je noemt wel paarden staart, zal wel aan te komen zijn, maar hoe wil je die haren aan de pony bevestigen?

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:05

Lynn_Nikita schreef:
je noemt wel paarden staart, zal wel aan te komen zijn, maar hoe wil je die haren aan de pony bevestigen?

De meeste knopen of vlechten het erin net zoals bij mensenhaar Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 22:20

In de bit van een tijd geleden (misschien zelfs een jaar) stond er een artikel over, het was iemand die speciaal voor paarden extensions zette, zij had het paarden haar dus al en zette het er ook zelf (professioneel!) in.
Ik heb die bit nog ergens, als je wilt kan ik wel eventjes voor je zoeken.