Het is om (minstends) 2 dingen
1) Ik vind het mooier
En hij wordt er een stuk stoerder van.2) Geen last meer van vliegen bij geen netje om.
Nu had ik vorig jaar iemand gevonden die extentions zou kunnen leveren, deze een voorbeeldpluk gestuurd met de kleur van Sisco's haar. Nooit meer wat van gehoord
Toch blijft het kriebelen en ben ik wederom opzoek naar iemand die me extentions kan leveren. Het gaat om de voorpluk, en ik zit zelf te denken aan zo'n 30cm...Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand wie en waar ik moet zijn voor die extentions? We kunnen ze zelf zetten, hier is ervaring mee...
Ze mogen nep zijn, maar echt is ook goed dus mocht iemand een vos hebben met lange staart

Heb ook wel eens de tip gehad dat ik bij een slager moest zijn, want de staarten gebruiken ze niet en gooien ze weg...Weet niet of ik dit echt wil, maar ben er iig al achteraan gegaan. Punt was wel dat ik niemand kon vinden die een staart kon leveren

Alvast bedankt!
Noraly
P.s Sorry, maar ik heb niks aan mensen die zeggen ''jeetje, wat lelijk. Dat doe je toch niet?''
Ik zou dit wel graag willen, en wat anderen ervan vinden maakt me dan vrij weinig uit en is alleen maar zinloze topicvulling
[mm...komt best arro over, zo is het niet bedoeld hoor!]edit, Ik heb wel eens een site gekregen van mensen die officieel bij paarden extentions zetten, dit was onwijs duur( €100/150)...hier zit niet op te wachten. Er zijn vast wel kappers/extentionmensen:+ die allerlei kleuren extentions in huis hebben

Foto van het slachtoffer:

(vind hem ook wel een beetje gay zo, met dat kleine plukkie. Het is ook altijd zij en haar
Nooit eens hem. Beetje verwijft paard