ik heb hemparade op mijn boxen liggen. werkt net al zaagsel ongeveer. Een b keuze pak kost 3 euro en een a keuze pak kost 6 euro ongeveer. B keuze is eigenlijk a keuze het ligt alleen langer in opslag en de pakken kunnen beschadigt zijn ( de buiten kant) Ik heb de eerste keer 4 pakken in mijn stal gedaan en daarna elke dag de drollen er uit gehaald en de rest moet je laten liggen. Er moet zich nl een bodem vormen. Na 13 weken moet je de box helemaal leeg halen. Maar de boxen lijken wel vies maar zijn dat niet. Iemand bij ons op stal heeft zijn hemparade box leeg gehaald naar ongeveer 8 weken en de onderste laag was nog droog en de stenen er onder ook. Heb er een haffie op staan en de staart en manen zijn gewoon lekker wit en haar voetjes ook. Ik ben er mee begonnen op 1 november en haal hem nu eind januarie voor het eerst leeg. Vond het in begin wel heel moeilijk om de drollen er alleen maar uit te halen en het hemparade te laten liggen maar moet zeggen dat als debodem gevormd is heel goed gaat. Ben heel tevtreden met hemparade nu