Wonenbijjepaard.nl

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marlous

Wonenbijjepaard.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 22:57

Via ROS kwam ik op deze site terrecht.
Wat vinden jullie hiervan? Denken je dat het te realiseren is? En zou je er zelf willen wonen?

Mij lijkt het echt super. Aangezien ik het nog niet voor me zie dat ik een miljoen win en een boerderijtje voor mezelf kan kopen Knipoog (Of ik moet een rijke boer trouwen?)

Edit; even linkje erbij
http://www.wonenbijjepaard.nl

papiertjuh

Re: Wonenbijjepaard.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:00

Ik heb het ook gelezen in de ROS. Het lijkt me op zich wel heel gaaf als het echt zou kunnen. Maar net als jij zie ik mezelf ook nog geen miljoen winnen en als ik dat had moest ik ook nog ouders enzo overhalen... ben bang dat dat ook niet gaat lukken. Maar het lijkt me wel super.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:01

Misschien even de zoekfunctie gebruiken Lachen
Hier zijn al veel topics over Lachen

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:01

Ik heb net even gekeken maar het ziet er wel goed uit. Vraag me af wanneer dit gerealiseerd wordt. Ben er wel benieuwd naar, het lijkt mij ook wel leuk!

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:02

Ik weet niet of dat echt gezellig zal/kan worden. Je ziet vaak dat er op stallen geroddeld wordt en veel mensen alles beter weten. Lijkt mij dat als je bij elkaar woont en ook nog paarden bij elkaar hebt staan er aardig wat ruzies zullen komen..

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:03

rijke boer? *LOL* áls je er één vindt, vraag je dan ook even of hij nog een leuke rijkeboerenvriend heeft? Hier is nog een kandidaat Knipoog

Maar on topic, lijkt me hartstikke leuk. Maar ik vraag me af hoe ze een stal bij een apartement willen realiseren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:06

Volgens mij gaat dat nooit goed. Stel je voor dat alle bokkers bij elkaar in 1 dorp gaan wonen. Dat word vast een gezellige boel als je kijkt naar hoe aardig men hier alleen al voor elkaar is. Volgens mij breekt er binnen de kortste keren oorlog uit omdat iedereen commentaar heeft op de ander. Maakt niet uit waarover. Nee, zoals in een ander topic al gezegd: Voor mij geen boktville

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:11

Denk ook wel dat naturals, normals, dressuurmutsen, westerncowboys, enz, enz, enz.. in 1 straat geen gezellige boel wordt Hamer