Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zal het onthouden !
ze is nogal een koukleum
ElSalvador schreef:Alleen in de winter. Als we dan met mijn shet gewandeld hebben en het koud hebben gaan we samen met mijn shet er even onder om op te warmen. Plek zat eronder voor shet met twee mensen erbij. Mijn shet vind het dan heerlijk er onder te mogen staan als we van buiten komen als het goed koud is.
Niisj schreef:ElSalvador schreef:Alleen in de winter. Als we dan met mijn shet gewandeld hebben en het koud hebben gaan we samen met mijn shet er even onder om op te warmen. Plek zat eronder voor shet met twee mensen erbij. Mijn shet vind het dan heerlijk er onder te mogen staan als we van buiten komen als het goed koud is.
Jaa dat lijkt me wel gezellig !
Citaat:zekers wel en hij is niet zo groot dus passen wij er ook onder. Is meer als soort extraatje voor hem als hij lief geweest is (en wij het koud hebben). Gaat hij lekker dutten en genieten. Hebben we nu een paar keer gedaan als het vriest buiten maar de rest van het jaar gaat hij er niet onder