Wij zijn bezig met het opzetten van een online ruiterwinkel.
Mijn vriend en ik willen daarom graag weten in wat voor spullen interesse is. Het wordt een winkel met prijsgunstige artikelen en elke maand een aantal koopjes. Ook komt er een gedeelte met 2dehands paardespullen.
Eerst zullen wij van start gaan met de 2dehands paardenspullen. Dus heb je een nog een partij 2dehands spullen liggen, mail een lijst met wat je hebt naar: jdevosse@rendo.dekooi.nl
Begin maart volgend jaar gaan wij beginnen met het verkopen van nieuwe artikelen.
Dus brand maar los met jouw meningen, daar zijn wij heel erg benieuwd naar.
) niet voor de lol, maar toch omdat je ze nodig hebt. Dus dat zou ik dus aanpassen 

Maar mijn vriend heeft hier een opleiding voor gedaan etc, en is dus helemaal thuis in deze wereld. Hij heeft al eerder een grote winkel gerund, dus dat is geen probleem. Wij zijn al heel lang bezig met het opzetten van deze 'winkel', alles op papier zetten. Maar ik was gewoon benieuwd naar jullie meningen. We hoeven namelijk alleen nog wat kleine dingetjes te regelen. We willen gewoon alles nog even goed op een rijtje te zetten en aan de wensen van de paardenmensen te voldoen.
, we hebben namelijk alles bijna zover om met de online winkel te gaan starten. En zelf dus al iets bedacht. Het is misschien toevallig dat ik vlak na jou topic een topic heb gestart. Ik hoop dan ook niet dat je ons ziet als een soort "vijand" die jou probeert na te apen.