ergens waar ze wel op de wei gaat, ze heeft alleen nooit op de wei gestaan. kan dit kwaad?
weet niet of het hier goed staat trouwens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Marlou_ schreef:ja mijn paard is manege paard geweest. ze is nu sinds eind augustus van mij, ik heb haar op de manege een paar keer op de wei gezet maar ze snapte het echt niet, ze was alleen maar op en neer aan het draven haha.
ik vind ook dat elk paard op de wei moet kunnen staan maar dat mocht toen gewoon niet. gewoon slecht dus maarja zo is het gewoon gegaan.

Citaat:omdat ze dus nooit echt met andere paarden omgegaan is kan ze heel slecht met andere paarden opschieten

Marlou_ schreef:ja een rustig paardje zou fijn zijn. omdat ze dus nooit echt met andere paarden omgegaan is kan ze heel slecht met andere paarden opschieten, behalve met haar buurvrouw. niet dat ze gaat trappen ofzo maar dan gaat ze ruiken en na een tijdje begint ze te gillen en een been de lucht in haha
? ze heeft wel een wintervacht waar je U tegen zegt haah.

Marlou_ schreef:oke, dat zou kunnen om hem nu al in de wei te zetten, beetje domme vraag misschien maar is dat niet te koud? ze heeft wel een wintervacht waar je U tegen zegt haah.