Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Want als jij niet doet, doet niemand het blijkbaar
...vind de manier waarop wel belangrijk. Goed idee om je vooraf te laten informeren en eens te overleggen met verschillende mensen. Misschien kan er gezamelijk een standpunt worden ingenomen.succes. Hoop dat het je stalgang niet teveel verziekt, want ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om er iedere keer mee geconfronteerd te worden. stef schreef:toch blijft het imo zaak van eigenaar en stalhouder, en niet van jou... hoe sneu ook, je kan niet elk paard op de wereld redden.
Je wordt al snel als bemoeial gezien, en dan kost het jou straks je stal...
kasparonda schreef:DUS DAN MAAR GEWOON NIKS DOEN, ZO ZIT DUS ALLES IN MEKAAR OP VANDAAG.
Ik vind het heel goed wat ze doet om zich te bekommeren om een paard van iemand anders, ik had hetzelfde gedaan.

stef schreef:typen in capslock = schreeuwen naar mijn idee. Je kan niet heel de wereld verbeteren, echt niet. Het is een heel nobel streven, maar het kan gewoon niet. Ik ben daar heel erg simpel in geworden. Niet mijn paard, niet mijn zaak...
stef schreef:typen in capslock = schreeuwen naar mijn idee. Je kan niet heel de wereld verbeteren, echt niet. Het is een heel nobel streven, maar het kan gewoon niet. Ik ben daar heel erg simpel in geworden. Niet mijn paard, niet mijn zaak...
Kitty1 schreef:Mijn vriendin knapt zieke paarden op, dit doet ze geheel kostenloos! De eigenaar mag een bijdrage leveren maar dit is niet verplicht. Dus als die dierenbeul er vanaf wil, kan hij het paard hier kostenloos brengen. Het paard staat hier iedere dag buiten, wordt opgelapt en met veel liefde verzorgd. Dit is in Vlaardingen.