Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bruintjebobo schreef:Het is miisschien ook een idee om er vloerbedekking op te plakken/schroeven en dan helemaal tot bovenaan de deur en daar zo'n stip om maken dat hij geen grip op de vloerbedekking kan krijgen en hem er vervolgens weer aftrekt. maar misschien valt het allemaal wel mee, als hij gewoon zijn uurtjes per dag buiten komt en op stal voldoende hooi krijgt. Toen stond hij wel continue in zijn box, daar wordt toch elk paard een beetje gestoord van?
Eerst was het echt 10x in een uur, nu heel af en toe een keertje, zou het je dus echt aanraden
! Arabesk schreef:Je paard probeert je duidelijk te maken dat hij liever niet op stal staat....
Arabesk schreef:Je paard probeert je duidelijk te maken dat hij liever niet op stal staat....
) en daar trapt hij ook niet meer op!chipieke schreef:van waar ben je ergens in antwerpen? Ik weet nog wel wat weides anders zonder wachtlijst.
Ik ga volledig mee met Arabesk...
Mijn draver was ook zo, heeft jarenlang in een stal gestaan, telkens deuren gemolesteerd door er met zijn voorhoef tegen te staan trappen. Sinds een half jaar staat hij bij mij op de wei (24/7) maar heeft een apart stuk met een stal aan waar een deur in zit omdat zijn stal eigelijk een doorgang is naar een andere stal (snap je) en daar trapt hij ook niet meer op!
probeer toch een wei te vinden...
Groetjes!
.
. De klusjes man van de manege een rubbere plaat op zijn deur geschroeft en het probleem was voor het grootste deel voorbij.