Ik hoop op reacties. Want t is niezo leuk als Bolivia heel de tijd onder allemaal bulten en bloedplekjes zit                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Ik hoop op reacties. Want t is niezo leuk als Bolivia heel de tijd onder allemaal bulten en bloedplekjes zit                                                         
 . Héél hard weggaloperen wil ook wel eens helpen, maar ze halen je na een tijdje wel in. In de wei heb ik er niet zoveel last van (Allé, rocky, want dazen hebben liever een paard dan een mens). 

. Bij ons stikt het ervan. Mijn paard heeft wel honderden beten (wat dus flinke plakaten zijn geworden). Als ik rij spuit ik hem helemaal vol mat VEERUST, en dan gaat het redelijk. Maar in de wei wordt hij echt "opgevreten" door die  
 beesten 
 . Als het zo door blijft gaan vrees ik dat hij overdag dan maar wat langer binnen moet blijven. (En dat terwijl hij normaal de hele dag buiten loopt...)