Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... alleen, ik wou een KLEINTJE!!!!! (zie mijn lange ook graag hoor ... t'is dat niet, voel me gewoon meer op m'n gemak bij een kleiner paardje).
Als ik bedenk hoe hard Fayette nog gegroeid is van 19 maand tot nu 30 maand (2,5 jaar). Die zit nu op ongeveer 1.50 (tenminste half september is ze voor het laatst echt op gemeten) en die groeit vast ook nog wel een paar centimeter (nee!!! niet te hard want ik ben zelf niet zo groot
). Sonjabelgium ik denk dat de jouwe ook wel een grote wordt hoor
Flet was op 1-jarige leeftijd ook ongeveer 1.30 en zie hoe groot ze nu is
. Heb trouwens ooit eens van iemand een soort van groeitabel gekregen, even kijken:
) tussen de 158 en 161..... mmm klopt volgens mij geen meter van
(of er ontbreekt juist een meter
)
) en 130 wordt dan tussen de 147 en 152. Met een leeftijd van 6 maand komt ie uit tussen de 151 en 157
Das nogal een verschil met 145
... neeeeee ... ben niet stijf hoor! 
Mazzel-meid schreef:Shakyra is laatst opgemeten met 16 maanden oud, ze was toen 1.32 ..tegen mij werd gezegt dat ze 1.45/1.47 zal worden.
Dus ik denk dat het tinkertje van SonjaB inderdaad wat groter zal worden..
Iemand enig idee of dit klopt?
Ik ging erbij Fayette op die leeftijd vanuit dat er nog minstens 15 cm bij zou komen en moet je zien waar ze nu op zit! Ik zou zeggen heb geduld en je komt er van zelf achter
:D