Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nanda schreef:Overigens zijn die witte vierkante zoutblokken bedoelt voor koeien. De rode zijn voor paarden.
zijn
Ze is best wel een fanatieke likker als ik dat ding in d'r stal ophang maar ja dan heb ik dus wel haar hele witte staart en witte benen onder de flats zitten. Dus ik heb hem niet meer voor vast in d'r stal liggen. Mijn ex-verzorgpaard was ook dol op die dingen (wit, rood, het maakte hem allemaal niet uit). Zo'n kleine smalle kon ie binnen 1,5 week ophebben en zo grote vierkante deed ie krap een maand mee
Het zal bij hem wel wat verveling zijn geweest als ie op stal stond dan had ie tenminste wat te doen (hij kwam en komt wel elke dag een aantal uur naar buiten, en wordt elke dag uitgebreid gepoetst maar er wordt niet meer met hem gereden, daar is ie te oud voor)
B) (studie) In onze stallen hangt gewoon zowiezo een liksteen, ook al likken ze er niet aan
. Ieder voorjaar gaan trouwens wel de oude eruit en komen er nieuwe in, das wel zo schoon en fris voor als ze in het najaar weer binnen komen
dus voor dat paard geen zoutblok meer! (er staat ergens een topic over!, hij likte hem zo snel op en is toen gaan drinken, zijn lichaam ging het vocht vasthouden en hij kreeg koliek
)