Hoefbevangenheid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Hoefbevangenheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 17:41

Die vent van de dierenkliniek zei dat ik met hem moest lopen...maar ben nu vergeten te vragen waar.
Mag het op de weg of is dat juist slecht?? Of moet ik gewoon de wei ingaan?
En hoelang moet ik hem ongeveer laten lopen??

Kiss sun

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 17:53

Niet op het harde;dat is namelijk nogal pijnlijk.Kan je hem niet gewoon los in de bak zetten?Lekker met z'n voeten in de kouwe blub?Dat is voor een hoefbevangen paard het beste.

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 18:10

FlairS schreef:
Niet op het harde;dat is namelijk nogal pijnlijk.Kan je hem niet gewoon los in de bak zetten?Lekker met z'n voeten in de kouwe blub?Dat is voor een hoefbevangen paard het beste.


Nee want als ie los in de bak staat dan loopt ie niet en dat moet ie juist doen.
de eigenaar moet nu een stuk afzetten en een modderpoel van maken dus dat heeft ie al.
Maar weet je misschien hoelang ik er mee moet lopen?

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:30

als ie hoefbevangenheid heeft kun je de hoeven het best gaan in teren. Dat helpt het genezen. ook kun je het best op een niet al te harde ondergrond met hem gaan stappen. en dan iedere dag ietsje langer. voor meer vragen moet je maar ff pb-en

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:33

Hij loopt niet omdat hij heel veel pijn heeft.Ik heb met mijn merrie nooit hoeven lopen. Alleen die modderpoel.Ik kan je dus niet vertellen hoe lang je zou moeten lopen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Googlebot, Leliesan, Saartjuh_b en 29 bezoekers