Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fjordnina schreef:In wezen maakt dit verschil niet zoveel uit, beiden is namelijk goed. Een ander veulen heeft als voordeel dat ze samen kunnen donderjagen en in dezelfde levensfase zitten, de 2jarige is weer wat verder in de opvoeding en kan dat ook weer doorgeven aan het veulen.
Het is maar net waar je zelf de voorkeur aan geeft. Je hebt zo in ieder geval al een mooie, stabiele samenstelling.
Met 2 veulens of,ikenindi schreef:2 jaar kan evt ook nog wel, maar t leuksts is natuurlijk een leeftijdsgenootje (of de opfok!)
Dat moet waarschijnlijk weer weg als het is ingereden. (waarschijnlijk naar famillie) En die 2 jarige dat is een hele mooi stamboekmerrie, daar kan je ook weer leuk mee fokken dan. Of ik moet een veulentje kopen van mensen die ik helemaal niet ken. (niet dat het erg is, maar ik vind de 2 jarige zo leuk!
) 
Maar ik denk dat de 2 jarige ook nog wel wil spelen, en dat weet ze meteen haar plaats.
Die zal ook wel een tijdje ervoor in blijven om wat te gaan ravotten, daar is het ook een beetje voor natuurlijk.