Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
rina schreef:Van mijn boxen is de kleinste de 3,5x3,5 en de grootste is 5,5x5,5. Er staan paarden in met een stokmaat tussen de 1.50 en 1.60 m. Meestal is een iets grotere box fijner, de meeste hier blijven dan schoner op hun stal. Ik heb maar 1 uitzondering daarop, die heeft dan ook de kleinste box (het vark)
Als je straks de gelegenheid hebt zou ik ze idd groter maken dan 3x3. Zelfs nog groter dan de 3,33 m. die je zou willen maken. Het verschil tussen 3 meter en 3,3 is wel klein hoor. Daar zul je dan weinig verschil in zien.
. Van 3 x 2.70 naar 3 x 3,33. Dat is toch van circa 8 m2 naar 10 m2. En eigenlijk kan ik ze niet nog groter maken(tenzij ik nog een deel van de ruimte van de opslag van mijn vriend zijn bedrijf in pik, maar daar zal hij niet blij mee zijn en dat werkt ook gewoon niet, want dan kan hij niet al zijn spullen meer kwijt, we hebben nu ieder de helft van de schuur zag maar en dat is eigenlijk ook heel reeel), dus ben hier al blij mee
mijnlieverd schreef:Dat een box standaard 3x3 is weet ik. Heb nu 3 stallen van 3 x 2.70 (heeft mijn vader toen de tijd geregeld) en heb er nu in elke stal 1 staan :1 pony van 1.50 en 1 van 1.54 in en een 8 maanden oud veulen, in preciepe kan het wel, maar nu we gaan verhuizen zie ik liever wat grote stallen en er passen precies 6 stallen van 3 x 3.33 in, lijkt mij prima, maar was benieuwd hoe groot jullie stallen zijn.