help; paard heeft Hemparade gegeten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

freespirit

help; paard heeft Hemparade gegeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 23:33

Vanavond hebben wij ons paard voor het eerst op Hemparade (hennepvezels) gezet, voorheen stond hij op vlas.

Dat vond hij erg interessant en heeft toch aardig wat happen Hemparade weggewerkt. Ik heb inmiddels de bodem gesprayed met water met afwasmiddel en hoop dat dit zorgt dat hij er vanaf blijft.

Maar, ik maak me wel vreselijk ongerust....stel dat ie een koliekaanval krijgt, (heeft hij overigens nog nooit eerder gehad), na hoeveel tijd zou koliek zich openbaren ?

Hij heeft ongeveer 6 uur geleden de eerste happen Hemparade weggewerkt.

Echt, ik ben doodongerust ! Zal ik de nacht opblijven om hem te controleren ?

Katja

Re: help; paard heeft Hemparade gegeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:46

Ik zou over een uurtje of 2/3 nog een keer gaan kijken en als hij dan rustig staat gewoon morgenochtend.

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 10:40

pfff...met een sisser afgelopen, niks aan de hand. Nog een paar keer bij hem gecheckt vannacht maar niks verontrustends gemerkt. Ik blijf wel eerstkomende tijd de bodem insprayen met zeepwater.

@Katja, hartstikke bedankt voor je reactie, ik heb 'm opgevolgd; bedankt !!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 16:06

Hemperade zet niet echt uit, dus dat scheelt. toen die van mij er voor het eerst op stond heeft hij ook wat happen genomen, heeft er nks aan over gehouden en het nieuwe was er daarna af en heeft hij het nooit meer gedaan.