merken vlas, welke goed stof vrij (leveranciers ZH?)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ifever

merken vlas, welke goed stof vrij (leveranciers ZH?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 17:56

ja alweer een 'vlas vraag' mijn excusses hier voor. (ik heb gezocht met de zoekmachine, maar misschien niet goed genoeg)

ik zoek een merk vlas wat goed stof vrij is, ik had altijd thorobed, maar dit bedrijf is faliet gegaan, daar kwam ik 2 maanden geleden achter bij mij vlas leverancier, maar hij zei dat hij een beter had gevonden, deze was nog beter als thorobed werd me beloofd, dus ik het mee naar huis genomen. Het was merkloze vlas, en zeker niet beter dan thorobed, veel stof en snel nat en bruin. en aangezien ik een paard heb met luchtweg problemen schiet ik daar niet mee op.

nu ben ik dus opzoek naar jullie ervaringen met andere merken vlas, en hoe ze bevallen!

het moet dus echt goed stof vrij zijn,
als iemand dan ook nog een leverancier weet in Zuid holland (buurt van gouda) dan zou dit helemaal mooi zijn.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

ik heb al wat rond gezocht op internet zoals bijvoorbeeld naar ecobodem maar daarvan was er geen leverancier in de buurt.

ik haal het zelf op omdat ik maar 1 pallet afneem, vandaar dat het in de buurt moet zijn.

ben benieuwd naar ervaringen,
bedankt voor het lezen

mvg sofie

Woody2015

Re: merken vlas, welke goed stof vrij (leveranciers ZH?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:33

ik kom in je eigen topic nog even terug op je zoektocht naar vlas.
even over thorobed, ze zijn niet falliet maar ze hebben er een compagnon uitgewerkt.
de pakken die ik laatst heb gekocht waren dus nog van de oude levering en daarom ook goedkoper, ze zijn namelijk bij de meeste verkopers opgehaald en ingeruild voor de nieuwe, andere hebben ze goedkoper verkocht, het is verder precies hetzelfde product.
thorobed gaat gewoon verder en heeft nu nieuwe pakken, weet dat de verpakking iets anders is en dat die compagnon er dus uit is gegooid.
het is dus wel zo dat thorobed op dit moment minder levert en alleen nog maar aan verkopers die in het verleden altijd goed hebben betaald.
dus vandaar dat bepaalde leveranciers thorobed niet meer kunnen leveren.
je kunt op de site van thorobed kijken bij verdelers om de echte leveranciers van thorobed op te zoeken in jou regio, er vast nog eentje.
die ik heb blijft het gewoon leveren maar weet niet of dat voor jou intressant is, zij is ook een officiele thorobed dealer die ook op hun site staat vermeld.

ik heb deze namen van hun site gecopieerd en deze dealers verkopen het nog wel gewoon, dit zijn de officeele verdelers van thorobed.

firma beltman lettele Harmelinksdijk 6 7434 RL Lettele
Fokkink Handelsonderneming Molenweg 23-A 7055 AV Heelweg
Fouragehandel 'De Rieterhoeve' Tongerlo 14 5993 NS Maasbree
H. Govaert Schietbaanstraat 88 8400 Oostende
Handelsonderneming G.W. Dalerveensestraat 30 7751 ZT Dalen
Handelsonderneming H. van der Vinne Krakeel 53 7914 TH Noordscheschut
Handelsonderneming J.A. den Boer Donkereweg 1 3255 LC Oude-Tonge
Handelsonderneming RAS Hoofdweg 94 9695 AM Bellingwolde
Handelsonderneming Vredenburg Oude Sluisweg 7 8171 LG Vaasen
Handelsonderneming Willem Noordmans Hatzum 9035 VK Dronrijp
Loonbedrijf Math Feijen Wessemmerdijk 7 6031 SG Nederweert
MTS van der Ploeg-Rispens Westernieuwkruisland 7 9293 LW Kollumerpomp
P. Versteegh en Zn V.O.F. Groeneweg 6 3611 AT Oud-Zuilen Gem. Maarssen
Van Breden Oosterweg 65 9367 RK De Wilp
Willem Lenting Oosterringweg 58 8314 PV Bant

als je zelf even naar http://www.thorobed.nl gaat dan klik je verdelers aan en zul je deze namen nogmaals vinden onder nederland en ook hun website.

het verhaal zal wel iets verschillen van wat ik zeg want ik weet natuurlijk niet alle fijne details, maar ze zijn echt niet falliet
er worden nog steeds nieuwe verdeelpunten oftewel leveranciers, verkopers opgestart en dat doet een falliet bedrijf ook niet!

traven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 16:03

Hi, bij je zoektocht naar vlas kan ik je nog de volgende leverancier geven, Langwerden veevoeder, Hengelo Gld. Ze komen om de 2 weken langs en leveren door heel Nederland. naast vlas ook nog vee(paarden)voer, wormkuren, stalbenodigdheden, etc. Misschien een optie?

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 16:32

ik heb nu lin-o-star besteld bij ecobodem.nl
zij zijn ook de dealer van linobox, maar deze is geloof ik minder te leveren, verder waren de reacties over lin-o-star beter dn die van linobox.
ik heb dus een pallet besteld, deze word gratis thuis bezorgd, fijne klantvriendelijkheid dat is zeker.
ik vond de prijs ook gunstig, ik heb met btw 5,98 per baal betaald en dat is gemiddeld 52 cent goedkoper als de overige dealers hier in de regio die voornamelijk merkloos verkopen.