Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(zelfs de DA begon er nog over)
Omdat ik al zo lang ( ongeveer 4 jaar ) over de vloer kwam, wist ik dat de eigenaresse gewoon te vertrouwen is. Overal is wel wat, maar als ik iets afspreek dan gebeurt het ook. Of het moet echt overmacht zijn ( helaas hebben ook niet alle klanten daar begrip voor ). Ondertussen zijn er wel wat zaken verandert, maar als je iets wil, dan is de eigenaresse altijd bereid om mee te denken, als je zelf ook bereid bent om je een beetje in te zetten. Tot nu toe naar volle tevredenheid, en ik was ook niet van plan weg te gaan ( nou ja, paard gaat tijdelijk even uit logeren in mijn kraamperiode ).
pol013 schreef:Veraderingen zullen overal wel plaats vinden maar ik hou er niet van als er dan geen rekening wordt gehouden met de gevolgen.
In mijn geval waren de 'geen dekens verwisselen' regel en de openingstijden na mijn aankomst daar verzonnen. Toen moest ik dus zelf mijn paard zijn regendeken op gaan doen (als het alleen nodig was vanwege de regen en niet vanwege de temparatuur wil ik geen deken op hebben 's nachts). Alleen ging de stal ineens pas om 9 uur open. Dat is een beetje lastig als je een baan hebt. Ze wilden ook niet voor het dekens opdoen een uitzondering maken met de openingstijden (bijv voor 9 uur geen activiteiten maar wel medicijnen geven/dekens verwisselen etc.)
Toen was ik het vrij snel beu. Mensen die niet mee willen denken en je gewoon met een probleem opzadelen![]()
Nu sta ik op een stal waar ze ook openingstijden hanteren maar hier niet zo strikt mee omgaan. Voor 8 uur kun je gerust komen om een deken te verwisselen of je tailer op te halen. Als je in de winter nog na 9 uur bezig bent omdat je wat langer bent doorgegaan met een probleemje in het rijden hoor je hier niemend over.