Mijn perfecte weide moet heel erg groot zijn, nog groter dan een koeienwei, uitgespreid tot bijna aan de horizon. Het gras moet helder groen zijn, niet te kort, niet te lang. De wei moet afgesloten zijn met een prachtig eikenhouten hek, en als het een ondeugende pony is die veel ontsnapt moet er ook nog wat schrikdraad aan de binnenkant. Ook de schuilstal moet in het prachtig hout zijn en lekker ruim, met een dikke laag stro en hooi zodat m'n pony het niet te koud heeft en er moet natuurlijk ook nog een grote drink- en etensbak in. De stal moet natuurlijk ook kunnen sluiten, maar m'n pony moet ook wel lekker met zijn hoofd buiten kunnen hangen. Naast de stal moet er ook nog een overdekte wasplaats zijn, zodat ik m'n pony goed kan afspoelen na het rijden. Aan de andere kant van de stal moet er ook nog een zadelkamer, die net zo groot is als de stal en waarin ik al mijn spullen kwijt kan.
Zet in dit topic ook je droomwei of geef commentaar op de droomweides van andere bokkers!!
):
) 
*droomt lekker verder*
Helder groen gras, precies de goede lengte ook. Verder is het weiland afgezet met een mooi houten hek; de palen zijn wit geschilderd en de houten planken donkerbruin gebeitst. Het ziet er echt heeel chique uit 
*denkt aan de weilanden die ze in Zuid-Frankrijk heeft gezien
*