Paddock

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekexzita

Paddock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 15:45

Halo,
wij wilde een paddock gaan aanleggen..
Wat kan je allemaal zelf doen en wat moet er allemaal gebeuren?
Alvast bedankt Ach gut

Sjoert

Re: Paddock

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:19

Jullie zijn veel van plan. Haha!

Schuilstal voor je shet, verlichting voor je buitenbak en nu ook een paddock aanleggen Haha!

Weet je wat een paddock is? Dan weet je ook wat je allemaal nodig hebt..

Mariekexzita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 16:10

hehe Haha! jaja we wonen er net Tong uitsteken

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 16:19

Wat er allemaal mee moet en hoe en wat ligt er ook aan wat je allemaal van plan bent in de paddock.
Wil je deze als roundpen/longeercirkel gebruiken? Of wil je je paarden hier overdag in zetten ipv in een weide?

Wij hebben zelf thuis de bak wel zelf gemaakt (hout gekocht en gebouwd), maar de grond wel laten omgooien door een loonbedrijf. Misschien wanneer je wat duidelijker bent over wat je met de paddock wilt, dat er ook betere antwoorden gegeven kunnen worden.

Mariekexzita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 20:35

Nou mij leek het handig om een longeerbak te maken, maar ook als paddock, dus multi functioneel Tong uitsteken we hebben veel weiland alleen het word zo'n ontezettend modderboel, en soms vanwege de sneeuw kunnen ze niet naar buiten omdat ze dan van de klompjes krijgen, de paddock/longeerbak kan je beter de sneeuw weghalen, en je hebt veel minder blubber, en daar komt ook nog bij dat die dan dicht bij de stallen staat(naast de deur), en het weiland moet je iets verder voor lopen..ik denk dat ik alleen wit zand erin wil..
de omheining wil ik gwn van schrikdraad, niet van hout, maar hoje duur is dat uit graven dan?