Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dat zou voor mij persoonlijk heel(het belangrijkste
) belangrijk zijn. 
Melody21 schreef:je huidige stal klinkt voor je paard veel beterdat zou voor mij persoonlijk heel(het belangrijkste
) belangrijk zijn.
Ezumii schreef:Ik denk niet dat je paards beenprobleem beter wordt van een uurtje in de buitenbak, een uurtje onder zadel met jou en 22 uur op stal..
jolentinus schreef:oei lastige keuze. je ziet al dat met wat uitleg mensen snel over gaan.
als je zelf veel tijd hebt zou ik voor stalling 2 gaan. heb je minder tijd voor stalling 1.
Het is juist anders om, als er een binnenbak is kan ik rijden als ik tijd heb, met de buitenbak is het afwachten of de bodem goed is en of de bak niet te druk is..
je paard moet veel rijden.. betekend dat beweging of echt veel rijden?
en hoe drek is drek? ik bedoel als ze echt zwaar in de blubber staan en er dus geen eten is.. als je paard door de drek moet ploeteren kost ook aardig wat van de spieren denk ik.
Ze staat nu het hele jaar op het zelfde stuk, momenteel is een groot stuk zo nat dat ze tot over haar kogel wegzakt. Natuurlijk is het heerlijk dat ze buiten staat en lekker kan rennen, maar als daar tegenover staat dat ze haar ijzers kwijt raakt en kreupel loopt... jah daar schiet ze ook niet veel mee op..
het mooiste zou zijn stal 2 en dan een dagdeel (of langer) naar buiten.
Het is niet zo dat ze niet buiten komt bij de nieuwe stal, daar komen ze als het land slecht is in de buitenbak, buiten komt ze dus wel. Het land waar ze nu staat staat ze het hele jaar op met 6 andere paarden, het is dus erg schraal
persoonlijk zou ik voor stalling 2 gaan. je kan met anderen afspreken de paarden in groepjes los te laten (de een laat ze los de ander haald ze binnen)