Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bromfiets schreef:Volgens mij bestaat er wel verlichting die je aan moet sluiten op een accu, maar ik heb geen idee waar je die zou kunnen krijgen...
Maar misschien kun je ook contact opnemen met een electriciën, die kunne zoiets zeker voor je fabriceren
snowdon schreef:Die aggregraten/generators... hoe weet ik wat voor iets je moet hebben. Er is zoveel te koop, dat ik door de bomen het bos niet zie met mijn a-technische brein....
Wat voor agregraat/generator wordt hier zoal gebruikt en voor wat?
Snelleedje schreef:Aggregaat bied de oplossing. Je kan ook een vriend of vriendin op de fiets zetten met een dynamo en een aantal pitjes.... TIP: Spoor hem of haar dan wel aan anders heb je last van zwak licht.
ikke schreef:snowdon schreef:Die aggregraten/generators... hoe weet ik wat voor iets je moet hebben. Er is zoveel te koop, dat ik door de bomen het bos niet zie met mijn a-technische brein....
Wat voor agregraat/generator wordt hier zoal gebruikt en voor wat?
Heel grofweg gezegd: iets tussen 2500 en 4500VA. Zoek eens op http://www.trucks.nl op machines en dan aggregaat. Alles wat je je kunt wensen, van 1 tot 1000kVA en in elke prijsklasse (vaak dito staat)
Bedenk wel dat zo'n draaiend aggregaat vaak een hoop herrie maakt, hetgeen misschien niet gewaardeerd wordt in de omgeving.
Is dat niet bruikbaar voor een bouwlamp (max 2u) bijv.?Citaat:Handzaam en praktisch aggregaat, zeer geschikt voor de caravan / kamper. Merk Olimpic, 230V, 650W continu, 950W piek, 2tact 50/1, gewicht 14 kg.
snowdon schreef:En als ik nu zoiets te koop zie...Is dat niet bruikbaar voor een bouwlamp (max 2u) bijv.?Citaat:Handzaam en praktisch aggregaat, zeer geschikt voor de caravan / kamper. Merk Olimpic, 230V, 650W continu, 950W piek, 2tact 50/1, gewicht 14 kg.