paard plaats binnenkort wel foto's!) en kreeg er netjes een kartonnen doosje bij met daarin biotine, strongid en een of ander joint (gewrichts) poedertje
Een ander paard dat hier staat moet iedere ochtend een scheppie vitamientjes en mineralen door z'n voer en in de avond electrolyten. Ach ja, zolang de eigenaar dat graag wil mix ik het wel door het voer, no problemo.Ik ben dus eigenlijk weer het andere extreme. Ik doe dus helemaal niet aan poedertjes. Ze krijgen hooi, gras, luzerne en brok (en dan dus gewoon ordinair biks, niet 10.000 verschillende graantjes die ik met behulp van een weegschaal moet gaan mixen). IMO zit hier alles in wat ze nodig hebben en ze zie er ook goed uit. Overigens geef ik wel een scheppie electrolyten in de zomer omdat het dan zo heet is.
Maar ik vraag me af, wanneer een paard op hoog niveau loopt in de sport, heeft ie dan echt zoiets van corta flex nodig? Ik ken hier nl geen paard in de buurt die zonder gewrichts supplement op hoog niveau loopt. Tja ik ben gewoon een beetje nieuwsgierig hoe jullie hierover denken? Ik ben nl. echt zo'n type die als ik al aan zoiets zou beginnen er eerst een hele studie van ga maken wat er nou precies in zo'n products zit, wat het precies doet met je paard, onderzoeken naar resultaten etc. Maar ik heb een beetje het idee dat een hoop mensen maar gewoon uitgaan van de veelbelovende reclame spreuken.