Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Falling schreef:Waarom niet wachten tot de nieuwe accomodatie van je huidige stal. Zo te horen is het er qua vriendelijkheid perfect, of je moet te lang moeten wachten hierop? Dat weet ik ook niet. Tja, zelf zou ik niet graag naar een stal willen verhuizen waar ik het maar net ga redden met het kostenplaatje, dat kost me teveel risico..zou ik niet aandurven.
MarliesR schreef:En zijn er wellicht niet nog meer stallingsmogelijkheden dan alleen die waar jij nu staat en die andere die jij noemt? Ik zou niet zo snel kiezen voor een stal die ik maar net kan betalen. Wat als er wel nog een verhoging komt? Of je hebt onverwachts extra andere kosten? En vergeet niet dat je ook meer benzine kwijt bent. Zijn er in de omgeving niet nog andere stallingsmogelijkheden waar je een beetje tussen de twee stallen inzit qua mogelijkheden?
MarliesR schreef:Tja, dat is dan lastig. Financieel zul je het zelf het beste weten natuurlijk. Maar als voor jou die voorzieningen heel belangrijk zijn en je hebt de langere reistijd er voor over zou ik verhuizen. Waarom ben je eigenlijk bang dat je gepest gaat worden?
Falling schreef:...en pesterijtjes zullen echt niet zomaar gebeuren hoor, daar geef je ze een reden voor..of niet.
) maar goed al met al ben ik er nog niet over uit.. ik ben wel blij met jullie reacties!