wat is de gemiddelde prijs ook voor die matten?
ik hoop op reactie

mvg, Patricia
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Af en toe even schoonborstelen, en verder hebben we er geen werk aan.
MysticTinker schreef:stalmatten komen meestal is de stal he![]()
Ik weet niet wat ze kosten, maar op marktplaats kom je er wel vaak tegen.
Wij hebben ze in de stallen liggen (uitloopstallen), en ik vind het heel erg handigAf en toe even schoonborstelen, en verder hebben we er geen werk aan.
Nu is t wel een voordeel dat mn paard niet in zijn stal mest of plast
)
Maartje1990 schreef:Zou ik hierover misschien ook een vraagje mogen stellen?
Zou je die stalmatten ook kunnen gebruiken om die op een bodem van zand te leggen (dat heb ik namelijk in de stal) en dan dáarover stro heen? Ik heb ook gewoon een inloop stal en dan nog 2 kleine stallen. En met uitmesten kan ik nooit alles uitmesten omdat 't (van vroeger ook de koeienstallen) gewoon ook zand en weet ik veel wat meeschep en het zijn écht allemaal lagen geworden.
Maartje1990 schreef:Misschien dat ze mogelijk gaan verschuiven oid? Ik heb trouwens wél stro in 'n stallen hoor! Maar dan over 't zand en met uitmesten is 't makkelijker als ik dus zoiets dergelijks zou hebben.

Maartje1990 schreef:Ik heb zojuist even op marktplaats gekeken en daar stonden gewone rubburen matten (3x4) voor 35 euro. Kun je misschien daar even kijken
edit: ik zie 4 matten die groter zijn voor 15 euro bijelkaar. kijk even op marktplaats dus