Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nobbygaard schreef:Zomers staan ze bij mij buiten en sleep ik de mest over de wei heen. Maar ik denk dat als ik ook de mest erover heen gooi wat ik 's winters heb, dat dat te veel is voor het land. Anders zou misschien een aanhanger ook een optie voor mij zijn. Het gaat maar op 2 paarden en heb per week maar 2 volle kruiwagens. Dus dat valt nog wel mee en ik neem aan dat daar de gemeente niets over kan zeggen?
Sambo schreef:nobbygaard schreef:Zomers staan ze bij mij buiten en sleep ik de mest over de wei heen. Maar ik denk dat als ik ook de mest erover heen gooi wat ik 's winters heb, dat dat te veel is voor het land. Anders zou misschien een aanhanger ook een optie voor mij zijn. Het gaat maar op 2 paarden en heb per week maar 2 volle kruiwagens. Dus dat valt nog wel mee en ik neem aan dat daar de gemeente niets over kan zeggen?
Zoals ik lees betaal je wel erg veel voor het afvoeren van 2 kruiwagens mest.
Tenminste je schrijft dat je 1x in de week de mest wegbrengt.Dit zijn dus die 2 kruiwagens waar je 10 euro voor betaald.
Of lees ik het verkeerd?
Zelf gooi ik het op de mesthoop die regelmatig wordt leeggehaald door ons zelf.We hebben hier zelf de machines voor en land waar het op kan.
Het is wel gemakkelijk voor je dat je de mest zo kwijt kan maar vindt het eerlijk gezegt nogal prijzig.Het is wel de gemakkelijkste oplossing lijkt mij.
Sambo schreef:nobbygaard
Het is wel een goede oplossing.
Maar ik zou proberen of het iets goedkoper kan.
Ik zou het opsparen(aanhangertje) als het 10 euro per keer is
LADPR schreef:Heb je al op pensionstallen rondgevraagd? Wij betalen ook maar 10 euro per aanhanger en brengen het naar een pensionstal