Daarom wil ik graag ervaringen horen van mensen... wie kan mij helpen?
Aan de ene kant denk ik dat ik met dierwetenschappen meer kan... wageningen universiteit is ook bekend ook in het buitenland enzo... bovendien zal je loon als je een universitair diploma hebt veel hoger liggen....
Maarja, het eerste jaar schijnt heel saai te zijn... bovendien ben ik bang dat ik het te moeilijk vind en dat ik me er misschien niet thuis zal voelen. Als ik daar ga studeren blijf ik eerst nog even thuis wonen, is wel te doen vanaf amersfoort. Wat ik zo hoorde is echter dat ze allemaal op kamers daar wonen... bovendien krijg ik het gevoel dat feesten en uitgaan heel belangrijk wordt gevonden, maar ik lust niet eens bier en houdt daar helemaal niet van
Tja, dier en veehouderij lijkt me ook heel leuk... alleen stromen veel hbo'ers toch nog door naar wageningen omdat ze het gevoel hebben niet genoeg te weten... dat zou natuurlijk nogal omslachtig zijn als ik dat zou doen.
Zucht, ik weet het gewoon niet... ik kan het namelijk niet opbrengen om heel hard ervoor te moeten werken denk ik... maar ja, ik wil wel een goede toekomst met een leuke baan....
Ervaringen en tips gevraagt please!