ik sta hier op moment beetje wegens financiele redenen, dus de bedoeling is hem uiteindelijk te verplaatsen naar een grote wei met bomen en veel schuilgelegenheid, of als het echt te erg is er tegenover naar een wei en stallen waar ze ook niet 24/ buiten kunnen staan maar tot die tijd!
hij eet al het stro op ondanks dat hij voldoende hooi krijgt en voer.meer kan ook niet echt ivb zeer gevoelig (echt HEEL gevoelig) voor koliek.Hij gooit na dat je net weg bent de waterbak om (er is geen mogelijkheid voor een electrische) Zijn stal is dus echt een zooi de dag erna, heb ondanks dat ik op een fokkerij zie nog nooit zoon stal gezien
. er hangt al een bal midden in de stal maar dit is niet genoeg schijnbaar, hij eet aan het hout van de stal en maakt het traliewerk erboven kapot, sleept zijn drinkbak door de stal en soms poept hij er ook in.ik heb al eten verstopt in het stro en hij heeft contact met 4 andere paarden.
nu staat hij stil dus kan ik het me voorstellen (hij is herstellende van een blessure) maar hij doet het ook als ik dagelijks rij en ben erbuiten altijd veel met hem bezig.
iemand nog meer tips en miss ook tips voor de waterbak op de grond te houden zodat hij als hij dan zo nodig stro moet eten toch water heeft want hij heeft dus nu zelde water :S
op de vloer liggen stoeptegels die niet gelijk liggen ivb water dat hij omgooit en zo zand weg spoelt.
stenen in de waterbak helpt niet.
ow hij haalt ook de halsters en touwen die hij kan pakken in zijn stal en sleept ze dan door de mest...
alvast heel erg bedankt!

.