Enige tijd geleden heb ik een oproep geplaatst voor het zoeken naar een verzorger voor mijn 9 jarige ruin.
Hierop reageerde een serieuze jonge dame uit Winsum. Hierna volgde al snel een ontmoeting waarna er besloten werdt dat zij mijn paard zou gaan bijrijden en daarbij dit paard uit zal gaan brengen in de wedstrijdsport. Momenteel had zij al een paard, alleen over de desbetreffende eigenaar wist ze het ea te vertellen en wilde daar graag mee stoppen.
Helaas heb ik deze jonge dame niet kunnen vertrouwen. Achteraf werdt mijn paard niet zo bereden zo als afgesproken en daarbij ben ik een aantal spullen kwijt geraakt waaronder mijn zadel. Uiteraard was ze niet woonachtig op het opgegeven adres, dit bleek later Winsum te zijn. Daarbij deed deze dame zich voor als gediplomeerd instructrice, echter bij navraag bleek dit een ander verhaal te zijn.
Ik heb hierover kort geleden een oproep geplaatst op marktplaats en er wordt mij gelukkig steeds meer duidelijk. Iemand attendeerde mij op Bokt.nl. Ik heb alleen geen enkel benul van waar ik mijn oproep neer moet zetten.
Het enige wat ik u kan vertellen is dat het een vrouw betreft, na eigen zeggen 25 jaren oud, donker tot donkerblond haar met slagen/krullen net niet tot op de schouders, ongeveer 1.75 groot en draagt een bril.
Winsum en omgeving... bij deze bent u gewaarschuwd. Eventuele gedupeerden kunnen zich melden
Laatst bijgewerkt door Narco op 09-11-07 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Oeh, da`s vlakbij... Ik laat m`n netwerk even werken, dit moet wel gemakkelijk te achterhalen zijn!
Narco: kun je iets zeggen over het postuur en evt. het gebit? Bij de persoon die ik in gedachten heb valt daar namelijk wel één en ander over te zeggen...
Potverdorie!!! waarom blijven mensen ook niet met hun handen van ander mans spullen af!!!! :s en dan zeker op een achterbakse manier dan deze. Ik hoop dat je snel te weten komt waar je zadels gebleven zijn.
Let wel: Alleen berichten die echt iets toevoegen aan het topic zijn toegestaan. Posts zoals 'wat rot' en 'mensen moeten lekker van je spullen afblijven' zijn dus niet toegestaan.