Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Is heel makkelijk te onderhouden (schoonmaken van de stal etc), niet belachelijk duur en de paarden (iig Babiche dan
) vinden het erg lekker om op te liggen! Verder heeft ze gewoon altijd hooi tot haar beschikking waar ze lekker op kan knabbelen. ikke20 schreef:is vlas ook goed te verteren.mijn mesthoop moet namelijk gewoon wegrotten en nu duurt dat wel erg lang met al dat stro. vlas vond ik ook altijd erg prikken en zaagsel vond ik dan wel meevallen. hebben jullie ook de prijzen wat jullie eraan kwaijt zijn en hoeveel je moet gebruiken?
limaude schreef:vlas is erug scherp aan de benen, ga er zelf maar eens op liggen, prikt nogal.. ik heb het wel als onderlaag liggen en daarover heen dik pak zaagsel. had ze vorig jaar op stro staan maar als ik de volgende ochtend ging kijken was heel de stal leeggevreten vnadaar ik over ben gegaan op zaagsel.. het mest ook veel lekkerder dan stro maar das mijn mening
alleen het nieuwe is lekker. ik was al af en toe bezorgt als meteen dat koppie omlaag ging om het te snuffen en op te knabbelen! maar dat hoeft dus niet als ze het alleen in deze mate doen gelukkig